<3 <3 Kesäkeijut uuteen vuoteen 2009 eli Vko 1 <3 <3

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heipsan vaan kaikille!

Aloitan nyt taas uuden viikkopinon, vaikka tonne edelliseen oli kirjottan vaan ihan muutama! No jospa tästä tämä kirjottelu alkaisi taasen vilkastumaan uutta vuotta kohden! Toivoa sopii :)

Meevi: Mulla ihme kyllä kanssa paino laskenut...muuten tuo paino ei kyllä oo laskenut, mutta nyt ihmeellisesti raskauden aikana on tipahtanut... :( Kotivaa´an mukaan n. 3-4 kg ois tippunut viime neuvolassa käynnistä! No saa nähdä. 9.1. mennään neuvolalääkäriin niin saadaan painostakin luotettavampaa tulosta neuvolan vaa´alla.

tonttis: Tuuhan sitten kertoilemaan tuoreita neuvolakuulumisia huomenna!:)

Kiva myöskin kuulla että teillä muutenkin toiveikas olo kotirintamalla! Pidän peukut pystyssä et teillä toiveikkuus jatkuu ja kaikki kääntyy parhaimpaan päin!!!<3

Täällä ei mitään kummallisempaa...pahaolo, minkä luulin jo loppuneen nosteli päätään tossa reissun ja joulun aikana...jokusen kerran sai oksennella... :/ Nyt tuntuu taas et se vois olla taittumassa!:) Muuten masu tuntuu kasvavan...varovaisen hämillisesti voisin myöskin todeta et pari kertaa on ollut sellanen tunne et tuo pikkunen ois liikkunut masussa silleen et oisin tuntenut sen...mut tiedä häntä! Kohdun kasvusta johtuen on myöskin alamahalla ollut sellasta "kasvukipua"! Muuten vointi hyvä ja malttamattomasti odottelen jo ensi kesää...... <3 Niin kuin myös mies, joka eilen illalla silitteli masuani ja sano, et ei malttais odottaa ensi kesää.... <3

Mukavaa päivää kaikille!

Anneh ja pikkunen 14+1

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Moikka,

en ole taas piitkään aikaan kirjoitelut, vaikka lukemassa olen käynytkin lähes joka päivä. Jotenkin tuntuu, että mennään tälläista välikautta eikä paljon uusia kuulumisia ole niin ei tule sitten kauheasti kirjoiteltua ;)

Maha kasvaa tasaiseen tahtiin, olen kuvitellut muutamaan kertaan jo pieniä liikkeitä tuntevani, mutta jotenkin sitä ei näin ekan kanssa ole yhtään varma, ovatko ne pienet töytäisyt ja kuplat mahassa juuri niitä ihania pienokaisen kosketuksia vaiko esimerkiksi mahanpuruja ;) Kauhealla innolla selviä liikkeitä odottelen samoin kuin tammikuun rakenneultraa...ultria saisi minun mielestä olla tässä välissäkin yksi, sillä dottavan aika tuntuu todella pitkältä ;)

Menin eilen ja repäsin ostamalla kahdet mammahousut, farkut ja mustat housut..nyt sitten pitää vain toivoa, että mahdun niihin mahdollisimman pitkään ;) en voinut vastutaa kiusausta ostaa molempia, kun kerran makuun pääsin...tietysti fiksumpaa olisi ollut ostaa toiset vasta myöhemmin ja katsoa alkaako reisiin ja pakaroihin kerääntymään lisäkiloja..mutta oli vain pakko tuhlata kun tuntuivat niin älyttömän mukavilta päällä ;)

Ai niin olihan minulla yksi kiva uutinenkin joululoman ajalta, sillä avopuolisoni otti jouluaattona polviasennon ja kosi minua oikein ihanan valkokultaisen säihkyvän sormuksen kera..kyllä tuli tuohon kosintaan vastattua, joten nyt vasenta nimetöntä koristaa kiiltelevä sormus ;) On kyllä hieman totuttelemista sormuksen kättöön, kun en ole sormuksia vuosikausiin sormissani pidellyt ;+)

Nyt pitää suunnata lounastamaan ja sitten jo pikkuhiljaa rynnätä uuden vuoden vastaanottoon!

Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille!

Helmi ja papu 16+3

Vierailija

Kyllä olen syönyt ja herkutellut! Sehän se pelottikin tässä neuvolakäynnissä että miten paljon on paino noussut! Suklaata on mennyt useampi rasia, marmelaadikarkkeja samoiten. Ja joulun aikaan joka kerta pöydästä noustessa oli napa täynnä. Mulla on tullut nyt kaiken kaikkiaan 2 kiloa raskauden aikana. Toisaalta näin alussa vauva itsessään ei paina juuri mitään, eikä muutkaan "oheistuotteet". saas nähdä miten paljon tuota painoa kaiken kaikkiaan tulee. Toivon edelleen että pysyis maltillisena.

Minustakin oli tosi kiva kuulla syke kun siitä ultrasta tosiaan on kuukausi aikaa. Jotenkin sitä huolehtii kuitenkin että onhan kaikki ok vaikkei mitään hälyttäviä merkkejä olekaan.

wilmaL: mites sulla on seuraava neuvola ja rakenneultra?

Mulla menee rakenneultra 2.2 ja seuraava neuvola on vasta 16.2.

Vierailija

Mukava kuulla, että tonttiksella on parempi mieli :) Ja helmi79:lle onnittelut rengastuksen johdosta.

Minäpä sitten huvikseni mittasin tuon vatsanympäryksen ja sain lukemaksi 94 cm. Ihan selvä maha mulla jo on, mutta on jo ollut aikas pitkään. Nyt on selvästi myös supistellut, erityisesti kun liikkuu. Mulla on aiemmissakin raskauksissa ollut noita suppareita suunnilleen näiltä viikoilta ihan loppuun saakka ja vaarattomia ovat ainakin aiemmin olleet. Iltaisin olen välillä ollut tuntevinani muljahtelua vatsassa, joskos se Rusina heittäisi kuperkeikkaa...

Kuinka usein teillä on neuvola? Mulla oli viimeksi joulukuun alussa ja nyt seuraava on tammikuun lopussa. Musta tuntuu aika pitkältä tuo väli, mutta kai se on normaalia? Odotan kovasti kutsua rakenneultraan, taitaa osua tuonne tammi-helmikuun taitteelle.

Eipä me vielä olla päätetty, otetaanko vai ei sitä äitiyspakkausta. Tuossa 2008 pakkauksessa olisi varmaan tosi käyttökelpoinen se toppahaalari, kun on kokoa 68 ja kahdella vetoketjulla, että on helppo pukea. Neidillämme oli vastaava kaupasta ostettu, joka odottaa kaapissa. Mutta on niin tyttöväriä, etten kyllä pojalle pukisi...

Mukavaa vuodenalkua, nyt pitää lähteä hommiin.

Siiili+Rusina 15+4

Vierailija

Aurinko paistaa houkuttelevasti mutta totuus on karu: ulkona -10 pakkasta ja tuulee navakasti, alkaa nimittäin nopeesti vilu kapajaa....

Vuosi vaihtui sujuvasti nukkuen, oltiin koko sakki pehkuissa jo kymmeneltä kun raketit paukuteltiin jo kahdeksan maissa. No, miehen kans sit kuhistiin lähemmäs puolta yötä ja näin seuraavana päivänä ajatellen : sairaudesta ei oo puhuttu moneen päivään vaan kaikki ihanat arkiset asiat on vallanneet tilan ikävyyksiltä. Ihmisen mieli on ihmeellinen :o)

Neuvola-kuulumiset: painoo kk:ssa tullu kilo, verenpaine 121/81, sykkeet kuului ja pari potkuakin kumahti dopleriin. Ennenkaikkee olin järkyttyny kun hemppa oli 140 -nyt kyllä joutuu syyttämään väsymyksestä ja vetämättömyydestä jotain muuta.... Kovasti odotan jo 13.1. olevaa rakenneultraa! Tuleeko seulonnasta (nt-ultra + verikoe) joku dokumentti kotio? Mulle ei oo nimittäin tullu tai kerrottu mitään seulonnan tuloksista. Nt:ssä turvotus 1,2 mm eli normaali mut mihin sen verikokeen tulokset on kadonnu???? Vai eiks niistä kerrota mitään mikäli tulos normaali?

Onko kellään suonien pullistelua ongelmaksi saakka? Vinkkejä mikä helpottais? Hiruroid on turhanpäivästä, ei vaikutusta. Ostin instrusta sellaset koko mittaset hoitosukat (järkyn hintaset, melkein satasen) mut toinen ei pysy ylhäällä vaan rullautuu koko ajan ja sit tuntuu et jalka kuristuu :o( muuten tykkään näistä sukista, jalat pysyy kuosissa ja virkeinä. Pahimmat kohjut on vasemman jalan pohkeen yläosassa, melkein väittäisin että polvisukka-mittaset tukisukat joita käytin ed. raskauksissa on osasyynä niihin... ovat joka raskauden jälkeen palautuneet suht normaaleiksi ja salaa toivo nytkin ettei jalka-parkani tän näkösiksi jäis....Pienten lasten äippä harvemmin makailee päivällä jalat pystyssä, vaikka sekin jalkojen verenkierrolle hyväksi olis ;o)

Ootteko aatellu ottaa ä-pakkauksen vai rahan? Oishan se pakkaus niiiiiin ihana mut noita vauvan vaatteita ja kamoja alkaa kolmen jälkeen olla ihan kiitettävästi ja oikeestaan pitäis tuplarattaat ostaa....tuntuu häijyltä tehä päätös :o(

Onnea kihlautuneille! Olipa aika romanttinen veto mieheltä, osasitko etukäteen aavistaa? Oliko "salaa valittu" sormus mieleinen? (itsellä ikävä taipumus päästä vaikuttamaan kaikkeen, pelottaa ajatuskin siitä että mies ostais jotain noin näkyvää mun tietämättä :-D ) joko hääpäivä on tiedossa...?

Höpön löpön terkkusin tonttis 18+jotain

Vierailija

Pikaisesti vaan...oli kiva lueskella taas muiden kuulumisia, kun palstalla on ollut meidän kesäkeijujen osalta aikalailla hiljaista! Mutta kiva et porukka on taas innostunut kirjottelemaan:)

helmi79: Onnea kihlauksen johdosta:)

Täällä vointi samanlainen kun aikasemminkin...eilen taas olin tuntevani pienen liikkuvan...<3 Ensimmäinen raskaus, joten vaikea sanoa, mutta uskoisin kuitenkin että sellanen kevyt hipaisu ja merkki äidille olemassaolosta on tullut:) Ihanaa:)

Nyt toivotan kaikille oikein ihanaa uuden vuoden vaihdetta ja Onnen täyttämää vuotta 2009!!!<3

Anneh ja pikkuinen 14+3

Vierailija

.että alku helvettiä. Ihmeen hyvin ihmiset sopeutuu kaikkeen :o) Meillä myös oli käytössä eka azamun mut jalat tulehtu ja se vaihettiin merkaptopuriiniin, nyt sekin jätettiin pois koska sytostaattina käytettävä aine on samaa voimakkaammassa muodossa. Tuo eka elikkäs azamun on kuulemma vaarallista lisääntymisikäsille, mut ei haiheuttanu meillä toimenpiteitä kun jäi niin nopeesti pois. Mun siippa käy pari kertaa vuodessa 10kerran satsin rauta-tiputuksessa, sillä myös imeytymisen kanssa ongelma. Oi niitä ihania alku-rakkauden aikoja kun rakkaani murehti ja häpeili jatkuvaa vessassa ramppaamista ja kun ne reissut ei oo ihan äänettömiä :o) hänelle muuten on tehty j-pussi joka siis nopeuttaa safkan kiertokulkua entisestään...

Eiks oo kivaa luettavaa "ulkopuolisille" ;o) joo en aio tehä tästä mahavaivavalituspalstaa, älkää huolestuko!!!!!

Anneh muistaakseni valitteli mahan nipistelyjä: mulla on ollu niitä myöskin vaikka muille jakaa viimeset pari viikkoo mut en oo osannu/ymmärtäny huolestua...jeeee, enää viikko rakenneultraan, tuskin maltan odottaa! Vauveli liikuskelee päivittäin, välillä tuntuu liikkeet päällepäinkin. Ja syöminen se vasta on typerää touhua, aina tekis mieli jotain sellasta mitä ei jääkaapista löydy ja sit se menee kiukutteluks ja jää syömättä kokonaan. Hormoonihirviö-minä iskee jälleen.....

Löpisenpä nyt näitä typeriä sairastarinoitani vielä, jättäkää loppu vaikka lukematta ;o) jokaisessa syöpä-oppaassa kerrotaan että sytostaatti-hoitojen aikana on käytettävä kondomia ja raskaaksi saa hankkiutua vasta puoli vuotta hoidon päättymisen jälkeen. Kysyinpä sit pokkana syöpä-hoitajalta että mites kun vahinko on jo tapahtunu, tarviiko silloin käyttää kondomia. Oli sitä mieltä että ei tarvii, mut kyseli muidenkin mielipidettä: kolme syöpä- alan lääkäriä sanoi ettei tarvii mut vanhat hoitajat oli sitä mieltä että ehdottomasti tarvii (kuulemma wc-pönttökin pitäisi sytostaattien jälkeen huuhdella kahdesti pari päivää hoitojen jälkeen -tätä ihmettelen!!!!!!) no miehen oma hoitaja sit sanoi että tosta voi vetää sit keskiarvoks että jos pari päivää hoitojen jälkeen käyttäis kortsua ja sit ei tarviis. Mua yhä kiinnostais miten asian laita oikeesti on: mun mielestä nuo vastaukset kertoo siitä, että hedelmällisessä iässä olevia syöpäpotilaita on vähän ja noihin ei sen vuoksi ole vastauksia vaivauduttu(?) miettimään.

Tulpahan tuas tekstiä, nyt tilaa muille :-D

t. tonttis (joka muuten on lyhenne Tonttuvaavin äipästä, jolla nimellä surffailin täällä odottaessani esikoistani v. 2001 -tulipa tehtyä paljastuskin vielä tähän lopuksi....)

Vierailija

Mä ainakin jaksan kirjotella tänne joka päivä lähestulkoon... :P Noh, antakie se anteeks.

Joku kyseli noista neuvolakäynneistä...mä oon käyny vasta kahdesti yhteensä neuvolahoitsun juttusilla, kertaakaan en oo lääkärin juttusilla ollu ja kerran on ultrattu ja kerran kuunneltu sikiön sydänäänet doplerilla. Ja seuraava ultra onkin 12. tammikuuta ja silloin varaan seuraavan neuvolankin vasta. Ja mulla on tuo perussairauskin ja sellaset lääkkeet, et kuulemma pitäis seurata enemmän, mut eipä oo kuulunu mitään. Tuolloin 12. päivä on kylläkin myös käynti sisätaudeilla 60km päässä, jossa ilmeisesti katsellaan sitten noita muita veriarvoja tuon mun sairauden osalta. Jospa siellä olis joku mukava lääkäri joka kertois mulle hieman asioita raskaudesta tän sairauden kaa, harmi kun en mistään saa mitään tietoa!! Potuttaa.

Painoa on nyt vissiin tullu puol kiloa lisää, eli vieläkin ollaan tilanteessa -1kg alkupainosta... :/

Pieniä heiveröisiä potkuja on tuntunut jo melko paljon. Ja tänään tilasin vihdoin nuo äitiysvaatteet h&m:lta, jotkut kylläkin saapuu vasta viikolla 3. Mutta niitä odotellessa... :)

Mulla näkyy kans noita suonia mahassa tuossa sivussa / kyljessä jonkun verran. Suonikohjuja kyllä ei vielä oo tullu.

Phuuh, siinä olikin jo juttua tarpeeks... :D

Ihanaa viikonloppua kaikille!

-Meevi ja pikkuinen 18+4-

Vierailija

Tonttis: Kyl mullekin on sanottu, ettei azamunia suositella raskaana, mutta nyt kun on kysellyt lääkäreiltä ja sieltä lääkeinfosta, niin ei kuulemma tarvii edes lopettaa tota azamunia vaikka on raskaana. Siitä ei oo kellekään ollu haittaa ja terveitä lapsia on syntynyt, kun oon tuolla crohn&colitis palstalla lueskellut noita juttuja. Tarkotus oli itseasiassa lopettaa tuo lääkitys kun lasta alettiin yrittämään, mutta tärppäs sit heti ni meni sit näin! :P

Rautatippaan en viel oo joutunu ku oli 101 pintaa hemppa, ni oli kuulemma niin korkee.. :D Söin sit rautatabuja, mut ei vielkää kaikki kunnolla imeydy. Esim. suolavajetta on vieläkin, vaikka on mahakin remissiossa. Outoa... Mutta onneks ei enää kortisoonia tarvii syödä, söin sitä puolitoista vuotta korkeimmillaan 60mg annoksel päivässä. Ja niitä lisäravinteita jouduin myös syömään, hyi... :/

Täällä on potkuja myös jo tunnettu, hieman voimakkaampia nyt pari päivää. Kaikkea hyvää tekee mieli kovasti. Vähän kurkku on nyt ollut kipeä, mutta josko se menis itsestään ohi.

Hyvin täällä voidaan! Elämä voittaa ja isikin on niin innoissaan! Ihanaa! :)

Hyviä vointeja kaikille!

-Meevi ja pikkuinen 18+6-

Vierailija

Musta tuntuu etten juuri käy kirjottelemassa kun joko neuvolan, tai sit ultran jälkeen, tuntuu ettei oikein oo muuten mitään kerrottavaa, lukemassa käyn kyllä ahkerasti =)

Oltiin siis ultrassa tänään ja masussa voitiin ihan hyvin, aikas rauhallisesti siellä makoiltiin, lienikö päiväuni-aika?

Meillä seuraava neuvola joskus ensivuonna ( aina yhtä hauskaa sanoa noin =) ) muistaakseni puolessavälin kuuta, sillon varmaan otetaan sf-mitta, hauska verrata esikoisen sf-mittoihin.

Aika moni on jo liikkeitä tuntenut, mäkin olen potkun sillon, toisen tällön bongannut, ja kyllä se vaan niin mukavaa on, tai tiedä ovatko potkuja mutta jotain tökkäsyjä kuitenkin.

Mites meinaatte uutta vuotta vastaanottaa?

Me mennään varmaan mun siskolle tai vanhemmille ja ammutaan muutama raketti. Mies on uhonnut että juo kaikki boolit, vetää kartongin tupakkaa ja voi seuraavan päivän todella huonosti =) Toi uhittelu tulee siitä että lopettaa ensimmäisenä päivänä tupakan polton, on nyt varmaan viikon verran syönyt jotain lääkettä jonka pitäis tuossa auttaa, mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.

Voikaahan siskot paksusti ja viettäkää mukava vuodenvaihde!

Ruu kera masun 16+5

Vierailija

Mullakin oli tänään neuvola, kaikki ok. Oli hauskaa kuulla vauvan sydänäänet, syke oli siinä 150 paikkeilla. Ultrasta olikin jo niin pitkä aika, että helpotti taas tässä vaiheessa saada jotain elonmerkkiä...

Sä et ole mami1706 sitten varmaan joulunakaan sortunut ylensyöntiin.. :) Mulla nimittäin oli viime neuvolasta paino noussut tahtia 200g/VKO, ja siinä ainakin osa on kyllä näiden juhlapyhien herkkuja :(

Mulla on nyt tullut n. 3kg lisää lähtöpainoon ja viikkoja on siis vasta 16+6. Täytyy kai nyt uuden vuoden kunniaksi vähän ryhdistäytyä ja lopettaa pullan syönti!

t.wilmaL 16+6

Vierailija

Pitkästä aikaa taas kirjoittelemaan...

Mulla on todella odottava fiilis. Joulukuun ihan alussa oli viimeks neuvola ja ultra ja nyt vasta seuraavan kerran 14.1. Vielä pitäis pari viikkoa jaksaa odotella. Mulla kun ei ole ollut mitään pahoinvointeja tai muutakaan, niin miettii vaan sit aina, et voikohan se siellä vielä hyvin. Alavatsaan on välillä vihlonut kohdun kasvun johdosta, varmaankin? Ja maha on kyllä jo ruennut kasvamaan :) Liikkeitäkään en vielä ole tuntenut. Esikoista odotellaan, niin niitä saa vielä varmaankin muutaman viikon odotella?

Mulla olis hirveästi jo ideoita lastenhuoneen suhteen. Ollaan nimittäin rakentamassa ja aivan uusi huone pienokaiselle olisi tulossa :) Mutta eipäs nyt mennä asioiden edelle :)

Meillä uusi vuosi taitaa mennä hyvinkin rauhallisissa merkeissä. Ajateltiin viettää aikaa ihan kaksistaan :)

Oikein onnellista uutta vuotta kaikille!!!

sunshine 15+4

Vierailija

Joo hiljaisuus on kyllä vallannut meidän palstan...kai sitä elellään sitä "autuasta" raskausaikaa ja kukaan ei viiti kirjottaa kun ei oo mitään uutta...

Meevi: En oo mittaillu mahan ympärystä en ennen enkä nyt raskauden aikana...en tiedä uskallanko edes;) Maha kyllä on selkeä ja sellanen kiinteä raskausmaha, jee:) Ei tarvii enää salailla!!!

Tonttis: Meillä synnärinä kätilöopiston sairaala ja sieltä kyllä tuli n. viikon kuluttua ultrasta ja verikokeesta lappu kotiin, missä kerrottiin tuloksen olevan normaali ja että lisätutkimuksia ei tarvita! Eli ainakin kättärillä tapana laittaa myös normaalista tuloksesta postia. Mä siis ehkä soittelisin sairaalaan tai neuvolaan ja kyselisin niitä tuloksia...

Meillä siis esikoinen tulossa, joten helppo oli päätös, eli otetaan kyllä äitiyspakkaus. Entuudestaan ei ole siis mitään vaatteita (vielä, mutta kun tää äippä pääsee kaupoille, niin sit varmaan alkaa jotain löytymään;)!! Nyt vaan sitten jännitellään et saadaanko vuoden 2008 pakkaus vaiko upouusi 2009 vuoden pakkaus. Malttamattomana olen käynyt kelan sivuilla tirkistelemässä josko ois tullut jo kuvia uudesta pakkauksesta, mutta ei... :( Tahtoisin niin kovasti sen uuden pakkauksen....(vaikka en edes tiedä millainen se on...)

Muuten oloihin ei ihmeellisyyksiä...monta viikkoa sitten alkanut räkätauti jatkaa jatkumistaan...loppuukohan tää ikinä...!!Viikon päästä ois sitten vihdoin ja viimein se neuvolalääkäri...(viimeks käyny neuvolas 13.11.) jänskättää vähän, kun silloin kuunnellaan sitten ekaa kertaa niitä pikkusen sydänääniä...toivon mukaan kuuluu hyvin!:) Muuten tää on tälläistä odottelemista, että alkais tuntemaan paremmin liikettä ja muuta...mut ihanaa tää on...mä oikeesti nautin tästä:)) Niin ja tänä vuonna se pieni sitten syntyy, uskomattoman ihanaa<3

Mukavaa perjantaita kaikille...kirjotelkaahan, ettei pudota kohta kakkossivulle;))

Anneh ja pikkunen 14+5

Vierailija

Kirjotin jo tuonne vanhaan mestaan, mutta ny sit uudestaan tänne ko tällänen kerran on...

Paino oli viimeks pudonnut 1,4kg ja nyt vissiin lisää, ainakin oman puntarin mukaan. Vaikka syön suklaatakin lähes jokatoinen päivä, ja syödään kaks lämmintä ruokaa päivässä + aamu ja iltapalat ja välipalat. Noh, toivottavasti pikkuisella on tuolla silti kaikki hyvin ja kasvaa vahvaks. Mulla on ollut anemiaa mun perussairauden takia kyl ennenkin, ja raudanpuutosta, että kai tuo on sitten normaalia. Verenpainekin oli vähän vinksallaan viimeks neuvolassa, 107/59.

Liikettä en tietääkseni oo tuntenut, mutta mies sanoo, että tuntee öisin liikettä kun pitää kättä mun mahalla. Siitä onkin jo tullut sellanen läppä, et pikkuinen taitaakin tykätä vaan jutella isin kaa ja ne puhuu jotain salajuttuja sillon ku mä en kuule... ;)

Toivottavasti kaikilla menee hyvin ja siellä jaksellaan joulupyhienkin jälkeen paksusti! :D

-Meevi ja pikkuinen 18+0-

Vierailija

Muilla tuo kirjotustahti on niin kovaa, että me tipahdellaan tuonne jonon hännille, niin piti vaan tulla nostelemaan pinoa, heh! Ukko nukahti sohvalle niin jäi multa siivoomiset kesken, kun en viiti tota imuria huudattaa sen nukkuessa...no sain mä makkarin jo siivottua, petivaatteet ulkona tuulettumassa kun on kerrankin kunnolla pakkasta ja työhuonekin jo vähä siistimmässä kunnossa!!:)

No täytyypi jatkella siivoilua myöhemmin...

Mitäs kaikille kuuluu!?!

Mulla on ollut vähän kipuilua masussa...liekö sitten vaan kohtu kasvaa...mut ei viel niin pahoja et ois tarvin minnee soitella...täytynee pe kysyä neuvolassa, että onko ihan normaaleja tän tyyppiset kivut mitä on ollut...

Innolla perjantaita odotellen, kun pitkästä aikaa pääsee neuvolaan...viime kerrasta on melkein jo 2kk!!!

Aurinkoista talvipäivää kesäkeijut:))

Anneh ja pikkunen 15+0 =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat