Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuukohan?? Onnistuisitko sinä?

Vierailija

tarkoitus elää tämä kuukausi tosi tiukalla että saan 500e säästöön

rahaa käytettävissä koko kuukautena jotain 360 euroa, sillä pitäis saada ruoat, tupakat, maidot yms

tupakkaan menee jo satanen, onko ihan älytön idea yrittää laittaa tuo 500 säästöön, vai voinko onnistua? minä 2 kaksi lasta

syödään kaikki muualla ilmainen ruoka aamupäivisin ja lapset saavat välipalan myös eli iltapäiväruoka vain sekä aamu/iltapalat

260 euroa siis jää rahaa joilla pitäisi syödä, kahvit ostaa, maidot yms, pakkanen täynnä ruokaa, sen aattelin tyhjentää ensin.

jauhelihaa saan ostettua tosi halvalla lähikaupasta kun puolet lihoista melkein aina -50%, 400grammalle jää hintaa 1,20e

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

=)

jotain 50 senttiä siis kpl, siitä saadaan kahden päivän aamu ja iltapalat :)

tykkäävät onneksi syödä aamuisin puuroa ja iltaisin leipää/jogurttia

Jos en säästä tuota 500 euroa niin se menee kyllä sitten johonkin muuhun, hätävara rahaakin olisi kiva olla säästössä, kesän reissu ei montaa sataa maksa, mutta haluan nyt säästää kun kerran on vielä mahdollisuus syödä päivisin muualla

Vierailija

täällä väki ihmettelee äidin tärkeysjärjestystä: haluaa säästää 500 euroa (ryyppyreissuun ilman lapsia tai lasten kanssa tai johonkin muuhun mitä ei kehtaa sanoa), mutta ei lopeta tupakanpolttoa, jotta saisi lapsilleen ruokaa tässäkin kuussa. useammin kuin kerran hävettää ap puolestasi. halusit vinkkejä kuinka ruokit lapsesi makaronilla ja perunalla kuukauden ajan jotta saat itse vetää tupakkaa.

Vierailija

leivät voisin leipoa itse, ei montaa euroa tulisi kuukaudessa maksamaan jauhot, pakkasessa pariksi viikoksi ehkä ruokaa, jauhelihaa saan sillä 1,20 eurolla sen 400g, siitä tekee vaikka makaronilaatikon, menee pari päivää.

ylimääräiseksi laskin tuon 60 euroa, jos tulee jotain yllättävää (jos nyt pääsee rahat loppumaan niin onhan mulla se 500e säästössä kuitenkin)

Vierailija

tupakka ei ollut tässäkään ketjussa se pääasia, vaan se että pystyykö 260 eurolla ostamaan kuukauden ruoat yms

voi luoja mitä sakkia täällä taas pyörii (no ei ole kyllä ihme, taida muuta elämää ollakkaan)

Vierailija

säästänhän minä ne tupakkarahat vaikka siinä etten juo ikinä alkoholia tai osta itselleni vaatteita

älkää oikeesti jaksako kun ette tiedä rahankäytöstäni muuten MITÄÄN!!!!

Vierailija

kahden kuukauden ajan??

Jos kerran kesään asti on aikaa säästää.

Tyhmää syöttää lapsille surkeaa sapuskaa kuukauden ajan ja sitten elää leveesti toinen kuukausi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat