Sossusta taas. Maksaako sähkö- ja lääkelaskut

Vierailija

jos asiakkaalla tilillä rahaa tarpeeksi maksaa nämä, mutta tulot ovat heikot? Siis toisin sanoin, asiakas on saanut jemmattua rahaa säästöön parempina aikoina, täytyykö nämä säästöt kuluttaa ennen kuin sossu auttaa?

Kommentit (12)

Vierailija

jonka olen ujuttanut sossulta piiloon vuoden toimeentulotukikauden aikana... vielä ensi vuoden joudun nostamaan toimeentulotukia, ja purkista otan rahaa esimerkiksi vaateostoksiin tms. tarvittaessa, lapsen synttäri- ja joululahjoihin jne. Jos meinaa kuun lopussa jäädä tilille rahaa, makselen korttiluottoa isommalla summalla pois, tai nostan 20 euroa muutamana päivänä ja laitan tuonne purkkiin.

Vierailija

se sama joka haluaa ruokkia lapsensa satasella kuussa jotta jää satanen tupakkaan, jotta säästäisit sen 500 euroa etelänmatkaan? ja vielä pitäisi sossun maksaa sinun laskusikin, ettet vaan jäisi paitsi siitä ihanan avartavasta tunteesta jonka maailmaa näkevä saa siellä hiekkarannalla...

Vierailija

sinne voi hyvin laittaa rahaa säästöön. Itse laitan lahjaksi saadut rahat äitini nimellä olevalle tilille. Poikani käy iltaisin jakamassa mainoksia, nekin rahat menevät äitini tilille. Veikkaus voitot menevät äitini tilille. Nosto-oikeus on minulla ja äidilläni.

Kätevää, mutta totta.

Vierailija

pitää maksaa itse laskunsa niillä rahoilla mitkä ansaitsevat työtä tekemällä. miksi sinä olisit poikkeus? miksi sossun pitäisi maksaa sinulle jos sinulla on kerran rahaa elättää itsesi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat