++++++ Syyskuisten viikko1 ++++++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onpa täällä keskustelut hiljenneet. Syyskuisiin kuuluvia varmaan kuitekin vielä löytyy paljonkin!?

Minulle ei ihmeempiä kuulu, hyvä kun jaksaa välillä päiviä laskea. Ovis tuli ja meni aikaa sitten (kp10 kuten tavallista). Pitkä on odottelu aina siis, vielä 10 päivää.

Moona kp17/(25-)27

Kommentit (14)

Vierailija

Kopsaan tuolta pidempään yrittäneiden pinosta oman tekstin, ei jaksa naputella uudestaan... Laiska...;)

Nyt on ollut ihme vihlontaa, juilintaa ja nippailua satunnaisesti alavatsalla muutaman päivän!! Toiveet nousee...=) Mutta kun nuo tuntemukset menevät ohi, iskee epätoivo ja epäuskomus siihen, että miksi nyt kun ei muillakaan kerroilla...=/ Varsinainen piinaviikko alkamassa siis!!

Nyt pitäis kierronkin olla lyhyempi kun tuo oviskin oli pari päivää etuajassa, olettaisin että 32 päivää... Tekis ihan hirveästi mieli testailla jo nyt viikolla, testikin olis kaapis...=) Laskin, että keskiviikkona olis about dpo 11, että kutkuttaa tuo testailu...=)

LA olsi muuten 19.syyskuuta oulun laskurin mukaan... Voikun oliskin...=)

TErveisin Sofi kp27/28-37 yk8

Vierailija

...meillä kierto samoissa. Mitenkä on joko oot testannut? Itse odottelen tuohon takarajaan eli kp 26 ainakin ja katselen sitten, jos ei tiistaina ala. Mun kierto on yleensä aika säännöllinen...

Aika monella tosiaan on joulun tienoille osunut ovikset. Ja ainakin yksi plussa on jo tuolla kolmos kuumeilijoissa saatu.

piinaviikkolainen,

wilukisu yk 3 kp24/24-26

Vierailija

Eikun plussan pongasin tuolta edellisestä pinosta. Nyt kun vielä 2poj@näidin roskishaamu vahvistuisi kunnon viivaksi, saataisiin mukavan positiivinen startti vuodenvaihteeseen!

ON: Olen havahtunut piinailuun oikeastaan vasta tänään, kun joulutohinat alkavat olla kunnolla ohi. Kokeilin ekaa kertaa ovistestejä tässä kierrossa ja sain kp 14 selkeän ovisplussan. Sen mukaan voisi olla lyhyempi kierto tulossa (edelliset 33 ja 35 päivää), joten pikkuisen alkaa jännittää. Mitään oireita ei ole ollut - paitsi rinnat olivat jossain kohtaa oviksen jälkeen monta päivää kipeät, mutta sekin meni ohi. Välillä on varovaisen toiveikas olo, välillä taas epäilen ihan kaikkea (mm. noiden liuskaovistestejen luotettavuutta). Lisäksi olen alkanut suhtautua ihan taikauskoisesti raskaustesteihin: huomaan kuvittelevani, että "kärsivällisyys palkitaan" eli mitä pitempää maltan olla testaamatta sitä paremmat mahdollisuudet olisi muka olla raskaana. Huoh, ilmeisesti alkaa tämä kuumeilu pehmentää pääkoppaa...

Höpsö-valpuri 26/28-35

Vierailija

En ole vielä tastaillut. Mulla joka toinen kierto ollut 25 ja joka toinen 27 päivää. Nyt olisi pidempi vuorossa, joten perjantaina vasta täti tulee tai sitten testaan lauantaina aikaisintaan.

Moona yk5 kp24/25-27

Vierailija

Täällä olisi yksi. :)

Täti ei ole vielä saapunut, mtuta jo viikon verran on menkkakipuja ollut, joten eipä taida olla paljon toivoa (400mg buranat ei pahemmin auta).

Nyt päivän myöhässä.

Eilen tein jonkun herkän testin ja sain vaan roskishaamun, mutta en usko, että on plussa (One Step). Mutta odotellaan vielä.

Kp 29/26-30

Vierailija

Nyt jännitys kova. Yrityskerta on toinen, ovikset on viime viikolla bongattu ja nyt kuumeisesti odotellaan että saisi testata. Viime kierto oli mulla epänormaalin pitkä kp 32 mutta oviksesta päätellen nyt olisi mun normaalikierto meneillään eli 26-28.

Kauheesti tekisi mieli testata jo viikonloppuna mutta mies sanoi ettei siitä testaamisesta tule raskaaksi eli nyt odotellaan reilusti yli. Toive on että nyt olisi tärpännyt ja hieman oireitakin on (rinnat kipeät, vatsa juimii hassusti, runsasta valkovuotoa). Mutta yhtään en nyt omiin tuntemuksiin luota kun viime kierrossa meni ihan metsään omat tuntemukset.

Missä vaiheessa te olette testanneet ja millä testeillä?

yk 2, 21/26-28

Vierailija

Pakko seurailla täällä miten muilla syyskuisilla menee, itsehän plussasin jo 25.päivä ja varmistin SureStepillä sitten 27.päivä joka sitten jo tumma positiivinen :D Edelleenkin vähän välttelevällä kannalla etten uskalla edes ajatella raskautta kun pelko on aivan hirveä, pelottaa jokainen vessareissu että onko tuhruttelua tullut ja pikkuisetkin pistelyt alavatsalla pistää karvat pystyyn että nytkö tää taas alkaa. Mutta jospa nyt pysyisi, jotenkin erilainen koko fiilis tästä kerrasta, eli kyllä ne toiveet on korkealla!! Plussatuulia kaikille, eiköhän syyskuisia plussaajia ilmaannu vähän väliä kun nyt vasta suht alkukuussa lasketut ajat plussaajilla, eikä kaikki ole tällaisia hätähousuja kuin minäkin aikaisen testailun kanssa :D

*onnellinen mutta pelokas Helene rv.4+0*

Vierailija

.. meillä menee kirto näköjään ihan samoissa. Ovis oli mullakin 23.12. ja nyt kp19/25-27 menossa.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Moona yk5

Vierailija

...joten pari riviä tännekkin....

Eli mukana ollaan. Joulureissusta palanneena menikin tovi viestejä lukiessa, vaikka hiljaisempaa on ollutkin. On "tuttuja" plussannut ja sitämukaa väki vähennyt, mutta uusiakin on joukkoon tullut, tervetuloa!

Meillä siis touhuiltiin jouluaattoyönä jouluihmettä oviksen satuttua 23 pv iltaan. Nyt sitten pian jännätään kuinka jouluntaika toimii... :)

Plussarikasta Uutta Vuotta toivotellen,

wilukisu yk 3 kp19/24-26

Vierailija

Ehdin jo pudota alkukuulta, mutta ehdinpä syyskuulle vielä uudelleen. :)

Ovisajat lähenee. Sitä nyt vain täällä odottelen.

Tsemppiä kaikille!

Bakteeri yk 4, kp 10/27-31

Vierailija

Mä vaan jumittelen täällä kuumeilupuolella, kun ei oikein tuolla odotuspuolella ole vielä syyskuisia ainakaan viime katsoman ei ollut. Tää raskaus alkaa tuntua aika todelta, rinnatkin kipeytyivät ja jotenkin "tumpelo" olo, ihankuin mikään ei pysyisi käsissä. Mutta pääasiassa tulin toivottamaan kaikille hyvää uutta vuotta ja toivomaan lisää plussia, että päästään aloittamaan syyskuisten pino odottajiinkin :D

*helene rv.4+2*

Vierailija

Ei Taaskaan. Menkat alkoivat tänään. Kitios vaan tsempeistä, mtuta ei onnistunut. Samalla en siirrykään lokakusiten pinoon, vaan jään tauolle. Ja käyn gynen vastaanotolla ensin. Kahdessa kierrossa ollut kamalat oviskivut jo viikkoa ennen menkkoja. Endo epäilyhän mulla oli. Joten jospa se nyt tutkittaisi ensin.

Plussaonnea kaikille! =) Ja hyvää Uutta Vuotta!! :)

Kp 1/26-30

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat