136 kiloinen nainen vastailee kysymyksiinne

Vierailija

Anti tulla!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Lainaus:

millaiset ruokailutavat teillä oli lapsuudenkodissasi? oletko oluut koskaan masentunut?

Lapsesta saakka olen ollut pyöreä, mutta ylipaino "räjähti" käsiin naimisiin menon ja lasten saannin jälkeen. Ruokailutottumukset kotona oli ihan normaalit, ei mitään terveysintoilua mutta ei kauheaa mässäilyäkään. En ole koskaan ollut vakavasti masentunut, ohimeneviä harmituksen hetkiä on kai kaikilla.

Vierailija

Lainaus:

Ja oletko ajatellut laihduttamista?

Totta kai olen ajatellut ja aion sen tehdäkin.

Joten kuten kestän katsoa itseäni peilistä, olen jotenkin ylittänyt sietorajani enkä enää jaksa välittää miltä näytän toisten silmissä.

Vierailija

ja 36 vuotta.

halusin vastauksellani vaan kertoa että on suakin painavampia olemassa, jospa saisin sut tuntemaan itsesi edes hetkellisesti kevyeksi! :)

terveisin se 152-kiloinen

Vierailija

painonvartijoihin. Minä en vihaa enkä halveksu läskejä mutta kannustan ehdottomasti laihduttamaan kun elämä todellakin on sen arvoista.

Vierailija

Lainaus:

ja 36 vuotta.

halusin vastauksellani vaan kertoa että on suakin painavampia olemassa, jospa saisin sut tuntemaan itsesi edes hetkellisesti kevyeksi! :)

terveisin se 152-kiloinen

No en nyt tiedä kevyksi, mutta onhan se kiva tietää ettei ole ainut näin reippaasti ylipainoinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat