miksi meidän pihalta löytyi ikkunan alta tyhjä taskukokoinen minilikööripullo?

Vierailija

asumme aika maalla sellaisessa parinsadan asukkaan kokoisessa kylässä. Jouluaattona menin ulos ottamaan valokuvaa meidän ikkunoista kun olin laittanut niihin kynttilät ja ajattelin, että siitä tulisi kiva kuva. Kun käännyin mennäkseni takaisin sisälle huomasin maassa meidän ikkunan alla siinä roskiksen vieressä pienen ja tyhjän likööripullon.

Minusta se oli ihan ihme juttu, koska meillä ei ollut käynyt ketään vieraita. Olisin aivan varmasti hokannut pullon edellisenä päivänä jos se olisi siinä ollut. Mun miehellä ei ole tapana juoda yksin ulkona meidän pihalla ja sitäpaitsi pullo oli jotakin ulkomaalaista merkkiä mitä ei suomen alkosta voi ostaa. Se oli joku tsekkiläinen likööri.

Hyi mua puistatti kun kävin ajattelemaan, että olikohan meidän ikkunan alla ollut joku tirkistelijä koko jouluaaton? Luntakaan meidän pihalla ei ollut, joten en voinut etsiä kengänjälkiäkään.

Toinen mahdollisuus voisi olla, että kun pullo on niin pieni niin naapurin koirat olisivat voineet sen tuoda suussaan meidän pihalle, koska käyvät muutenkin aika usein penkomassa meidän kompostia?

Kommentit (7)

Vierailija

Joku on hortoillut siellä illalla ja pudottanut pullon. Kännipäissään käynyt vaikka pissalla...?

Joku on heittänyt sen sinne kauempaa?

Joku on pudottanut sen Tsekeistä tulevasta lentokoneesta ;)

Miehesi on juonut sen salaa ja heittänyt siihen kun olet "yllättänyt" hänet.

Lapsesi on juonut sitä salaa?

Lapset löytäneet jostakin, leikkineet sillä ja jättäneet siihen.

Vierailija

Meidänkin lapset jättivät takan eteen sille pikkupullon rommia ja joulutortun ja aamulla ne olivat hävinneet, mutta lahjat oli tuotu! Jos ensi joulunakin on sama pullo ikkunan alla, pitää ilmoittaa Napapiirille, että pukilla voipi olla päihdeongelma.

Vierailija

Minusta se on aivan ihmeellistä. Ei kuulosta ainakaan naapurin riskeiltä isänniltä! Miehen teoria oli just toi, että se on jonkun kakun maustamiseen käytämä pullo ja koirat on sen siihen tuonneet. mutta häh! en ole koskaan törmännyt kyllä pulloja kanniskeleviin koiriinkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat