Onko 15centin tölkki sen arvoinen että kannattaa mamman vetää jäisellä tiellä fillarissa

Vierailija

jarrut lukkoon ja poimia noukkimaan se tölkki?

että noita mammoja kun ovat niin noiden tölkkien ja pullojen perään että vaikka kaatuvat sitten fillarilla mutta tölkki on saatava kun sellaisen näkee

äsken mammasti jarrutti jäisellä tiellä niin, että pyörä alkoi oikein vispaamaan, luulin että kaatuu kun on liukasta, mutta tölkinhän se vain siellä näki

Kommentit (15)

Vierailija

olisit kysynyt siltä mammalta, eiköhän se tiedä rahatilanteensa paremmin.

Jospa se oli sille kaatumisen arvoinen summa? en minä voi sitä tietää...

Vierailija

on sitten muitakin...

ja KYLLÄ! olisin tehnyt aivan samoin. Silmäkulmassa huomaan rahaa ojan pohjalla. Ei muuta kuin liinat kiinni, vähän saattaa renkaat lähteä sivuluisuun, mutta se ei haittaa. Sitten iso loikka ja sukellus ja 15 senttiä on minun!

Vierailija

nytkin lipitän siideriä..neljäs menossa.

hittolainen,missä niitä säilyttää,ja ennenkaikkea se raha,jonka niiden palauttamisesta saa,on niin mitätön siihen vaivaan nähden;

ensin säilöt niitä kotona,

raahaat autoon iiiison kassillisen,

jonotat pullonpalutusautomaatille,jossa on aina jono,

jossa haisee aina vanhat kalja.. :(

ja sit on räpylät nesteissä,kun ujuttelet niitä sinne koneeseen.

ja--loppujen lopuksi unohdat antaaa kassalla sen saatanan puillopanttilapun,jonka viskaat ulko-ovella roskiin.

olen siis katsonut parhaimmaksi rytätä ne suoraan roskiin.

Vierailija

Mä itse kerran hämmästyin kun liikennevaloissa seistessä, mun edessä olevan auton ovi aukesi ja sieltä nousi nainen ylös. Ihmettelin että, "mitä toi meinaa, ei oo ihan kaikkein turvallisin paikka jäädä pois autosta"? No, sehän vaan noukki pullon siitä pientareelta, istu autoonsa ja varmaan oli aika tyytyväinen?

Vierailija

Lainaus:

tai kuski sen sinne nakkas kun anto vaihtorahoja. En viitsinyt sitä alkaa konttaamaan paskaselta bussin lattialta, hyvä kun edes pystyssä pysyin kun bussi liikui jo.

No kuski siihen kiukkuisena huusi että "just niin, rahaahan se vaan on". Eli ilmaisesti 10senttiä (!) oli sille kuljettajalle niin iso summa että olis kontannut henkensä uhallakin heiluvassa bussissa loskan seassa ettimässä sitä....mitä väliä jos pää vähän kolisee kun kierähdät mutkassa pitkin käytävää, sainpahan 10senttiä!

Olen joskus nähnyt kun kuski on huitaissut annetut pikkukolikot pitkin lattioita ja antanut silti lipun........ yrmeästi tosin. Saatto siinä muutama kele tana kuulua

Vierailija

mutta en tietenkään olisi jarruttanut niin että pyörä kaatuu vaan ihan normaalisti.

Mun kuukausipalkka on 3850euroa. Mutta mä kerään ihan roskiakin, viedäkseni ne roskikseen. Kerkiän kyllä aina pysäyttää normaalisti - jos siis kyse on töölkeistä, pulloista tai roskista. Mutta muutakin tulee tiellä vastaan.

Mä epäilen, että nämä pyörällä tehdyt lukkojarrutukset johtuu jostain ihan muusta kuin tölkinkeruusta. Esim autosta vastaantulijan kaistalla, koirasta joka on remmin päässä toisella puolella kevyenliikenteenväylää kuin kävelyttäjänsä, sinne tänne säntäilevistä lapsista, sopimattomista pulkkamäistä vaarallisissa paikoissa tms. Mikähän näistä sopi ap:hen?

Vierailija

ap on oikeesti köyhä koska ei kehtaa poimia tölkkejä.

Kyllä tosirikas on aina nuuka viimeseen asti ja syöksyy palautuspullojen perään, kerää tarjouskupongit mainoksista éikä koskaan annan kenellekään mitään ilmaiseksi.

Ei rikas pysy rikkaana jos törsää ja ajelee vaan pantillisten tölkkien ohitse.

Kyllä Roope Ankkakin olis sen tölkin kepillään ojasta koukkassut talteen.

Mistä muuten tiesit että kyse on mammasta? Ehditkö siinä vahtiessasi urkkimaan siviilisäädyn, jälkikasvun määrän ja appiukon kalsareiden värin...

Vierailija

tai kuski sen sinne nakkas kun anto vaihtorahoja. En viitsinyt sitä alkaa konttaamaan paskaselta bussin lattialta, hyvä kun edes pystyssä pysyin kun bussi liikui jo.

No kuski siihen kiukkuisena huusi että "just niin, rahaahan se vaan on". Eli ilmaisesti 10senttiä (!) oli sille kuljettajalle niin iso summa että olis kontannut henkensä uhallakin heiluvassa bussissa loskan seassa ettimässä sitä....mitä väliä jos pää vähän kolisee kun kierähdät mutkassa pitkin käytävää, sainpahan 10senttiä!

Vierailija

Lainaus:

hittolainen,missä niitä säilyttää,ja ennenkaikkea se raha,jonka niiden palauttamisesta saa,on niin mitätön siihen vaivaan nähden;

ja--loppujen lopuksi unohdat antaaa kassalla sen saatanan puillopanttilapun,jonka viskaat ulko-ovella roskiin.

Vierailija

Minä vien kuitenkin tölkit aina keräykseen - sadatellen tosin tuota samaa..

Lainaus:

Vierailija

Tarviin joka lantin kun tili tulee vasta torstaina ja kaik rahat män viinaan joulupyhinä.

Normiviikolla en juo tuota määrää kerralla mutta nyt oli niin monta lomapäivää että meni vähän överiksi. Kinkkua on kyllä vielä pariksi päiväksi ja voin käydä ystävien luona lokkimassa ruoka-aikaan mutta ne on niin saitoja juomiensa suhteen...aina niistä tölkeistä sen verran kertyy että saan uuden vuoden viinat ja selviän torstaihin.

Vierailija

Että noin 98% av-mammoista tienaa yli 100k€ vuodessa + miehen 150-200k€ vuodessa, joten AV-mamma se tuskin oli joka sen tölkin nouti ojanpohjalta. Ellei se sit ollu tätä 2% jotka ovat niin köyhiä ettei edes ruokaan ole varaa. Toisaalta, niillä ei ole varaa edes polkupyörään.

AV-palsta on aika mustavalkoinen. Täällä ei ole ollenkaan "normaaleja" keskiluokkaisia..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat