Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei ikinä pyydä anteeksi tai myönnä olevansa väärässä.

Vierailija

Muuten on ihan kiva mies. Käy töissä, maksaa laskuja, on hyvä isä, ei polta ei pahemmin juo. Mutta riidellessä saattaa loukata tosi pahasti sanoillaan, on aina muka oikeasssa, vaikka oikeesti ei varmasti ole. Ikinä ei jälkeenpäin pyydä anteeksi, ei edes silloin kun mä sanon ihan suoraan että, mä pahoitin mieleni ja olen loukkaantunut.

Mua on ruvennut nyppimään tää asia, tuntuu että mä olen aina se väärässä oleva, aina se joka oikeesti on ne haukut ansainnut ja loukata saa toista ihan miten haluaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Joskus sanoo että "en ole kovin tyytyväinene käytökseeni".

Mutta vaikeeta, vaikeeta, vaikeeta on.

Ja on hyvä isä, työssäkäyvä, kunnollinen ties mintä.

Vierailija

Lisäksi se vihaa sitä, jos minä pyydän anteeksi. Ei kuulemma saisi pyydellä anteeksi. Kaiken kääntää minun syyksi ja olen jo oppinut, että ihan turha alkaa riitelemään, koska siitä ei ole ikinä mitään hyötyä ja pahoittaa vain oman mielensä. Mieheni ei koskaan aloita riitaa. Tosin joskus saataa sanoa jotain ilkeää jos lapset kiukuttelee. Olen kuulemma kasvattanut niistä kamalia riiviöitä. No se vaan sanoo noin silloin kun sitä väsyttää töiden jälkeen, eikä jaksaisi kuunnella lasten huutoa.

Eli helpommalla pääset jos yrität välttää riitelyä. Meillä ei ainakaan riitelyt ilmaa puhdista vaan pahentaa suhdettamme.

Vierailija

Saattaa olla minunkin ex-mieheni. Oli aina oikeassa. Käski aina vain minun katsoa peiliin, itsessään ei ollut mitään vikaa. Haukkui sumeilematta hulluksi ja neuroottiseksi. Muuten hyvä isä lapsilleen ja kaikin tavoin kunnollinen.

Vierailija

Kohta täyttää 40 v ja täytyy sanoa että mies on kypsynyt paljon viimeisen 5 vuoden aikana. On jopa oppinut pyytelemään anteeksi eikä ole enää niin pitkävihainenkaan..? Aikaisemmin ei edes riidan jäkleen suostunut asioista enää puhumaan, oli hiljaa vaan, nykyään voimme sopia suht nopeastikin.

Kuinka vanha sun mies on ap? Mun mies tulee lisäksi perheestä jossa ei ole koskaan mitään riitoja puitu, on vain riidelty mutta ei olla osattu sopia! Että se voi olla niinkin ettei miehesi vain osaa eikä tiedä miten pyytäisi anteeksi.

Vierailija

Ihan kuin mun entinen mies. En tiedä onko oikein kehottaa, mutta ota ero!! Sä et jaksa tota pidemmän päälle, itsetunnon vaan menetät ja sen takaisin saaminen ei oo helppoa. Tsemppiä!

Vierailija

mutta ei koskaan riitele, on liian aikuinen sellaiseen. Tekee mitä lystää mutta ei koskaan tee väärin eikä ole kertaaaan 18 vuoteen pyytänyt anteeksi. Miksi pyytää kun ei koskaan tee mitään väärin?

Uusimmat

Suosituimmat