Miehen ex kiristää

Vierailija

Seurustelen miehen kanssa jolla yksi lapsi exänsä kanssa. Heidän erostaan on vuosi ja mies on tämän vuoden ajan pitänyt lasta joka vkonloppu itsellään. Kerran yritti ettei olisi ottanut, että olisi edes kerran päässyt itse käymään vkonloppuna jossakin, mutta samantein alkoi kiristys ettei saa tavata sitten lastansa ollenkaan.

Nyt me olemme tässä tovin seurustelleet ja näemme vain vkonloppuisin (välimatkan vuoksi), itselläni myös lapsi entisestä liitosta. Meillä niin että lapsi on isällään jokatoinen vkonloppu. Olenkin kertonut miehelleni siitä että haluaisin myös meille kahdenkeskisiä vkonloppuja. Että unelma olisi jos lapset olisi yhtäaikaa ja sitten olisi se meidän yhteinen vkonloppu. Mies samaa mieltä. Mutta tälle exällehän se ei käy päinsä.

Mies oli pari vkkoa sitten laikkauksessa eikä näin ollen voinut lasta ottaa sinä vkonloppuna, ensin se kävi exälle, mutta saikin päähänsä lähteä juhlimaan ja se lapsi olisi pitänyt ja heti paikalla tulla hakemaan. Jos ei, niin sitten ei tarvitse enää nähdäkään!

Puhuin miehelle että heidän kannattaisi nyt pikimmiten mennä tekemään tapaamissopimuspaperit (niistä kun ei exän mukaan ole mitään hyötyä) ettei voisi enää kiristää. Tosin jotkut tekevät sitä sopimuksista huolimatta.

Ex laittaa kapuloita rattaisiin meidän välille. Esim. tiesi miehen tulevan yks kerta minun luokse, niin pitkitti tahallaan ettei ottanut lastaan takaisin. Mies olikin sitten todella myöhään vasta meillä.

Mies on myös liian kiltti ja suostuu pomputettavaksi. Minua tämä rassaa todella paljon, eikä mies ymmärrä miksi....

Miten pitäisi toimia?

Kommentit (7)

Vierailija

Odotahan vaan, kohta saat kuulla palstan katkerilta exiltä kuinka SINÄ olet laittamassa kapuloita rattaisiin ja kyllähän isän kuuluu totella ex-puolisoaan AINA ja lapsen etuhan se on että äiti pääsee joka viikonloppu ryyppäämään ja isän pitää vain olla onnellinen että on sidottu joka viikonlopuksi lapseen eikä pääse itse mihinkään. Sitten sinulta kysytään minkälainen lutka sinä olet kun yrität estää isän ja lapsen suhdetta ja sinä olet huono äiti ja mustasukkainen miehen lapsesta.

Vierailija

tehkää tapaamissopimus lastenvalvojan luona! Se on hyvin yksinkertaista ja helppoa. Sen jälkeen ei tarvitse tapella.

Itselläni on exän kanssa tapaamissopimus, jota noudatetaan kirjaimellisesti. Minkäänlaista joustoa ei ole - ei edes silloin, kun itse jouduin sairaalaan! Minun oli soitettava isovanhemmat 250 km päästä hakemaan lapsi päiväkodista, kun isä ja hänen LTO-vaimonsa ei suostunut ottamaan lasta ylimääräiseksi yöksi (tai pariksi). Niin, vanhempani ovat vielä töissä eli eivät ihan tuosta noin vaan päässeet lasta hakemaan...

Vierailija

Luulisin että jokaiselle suhteelle on suorastaan elintärkeää saada tutustua siihen toiseen rauhassa. Ja ei se hei ihan tuulesta temmattua ole sekään että uudessa suhteessa haluaa vain olla toisen kanssa kahden (mieluiten peiton alla ilman vaatteita...) niin että mitä tässä et meinaa hyväksyä; olet varmaan ollut samassa tilanteessa joskus hamassa 7 vuoden takaisessa elämässä itsekin?

Lainaus:

viikonlopun? T: 7 vuotta perheenäitinä ollut jolla ei vielä yhtään viikonloppua ilman lapsia ole ollut

Vierailija

Lainaus:

viikonlopun? T: 7 vuotta perheenäitinä ollut jolla ei vielä yhtään viikonloppua ilman lapsia ole ollut

Sieltähän se ensimmäinen marttyyriäiti löytyi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat