Olipa Reimatec halpa!

Vierailija

Tältä palstalta olen aina lukenut noita Reimatec-hehkutuksia jonkinlaisena rikkauden mittarina, mutta meillä ei ole merkkiä ollut kuin joitakin satunnaisia toppahousuja joskus.

Nyt tänään käytiin kenkäostoksilla lapsille. Vikingiä olen yleensä ostanut, mutta isoimmalle ei enää löytynyt kokoja, ja myyjä tarjosikin Reimateciä. Hieman huvitti tuo merkki, mutta kokeiltiin, ja hyvät olivat. Ja hinta oli puolet vastaavasta Vikingin kengästä, ilman aleakin. Alen kanssa taisi hinnaksi tulla vähän yli 40 euroa.

Niin että nyt nousi meidän perheen arvo av-asteikolla :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Reimatec-kengät ovat alinta kastia mitä kaupoista löytyy. Vikingit hiukan parempaa, Eccot luksusta. Reimatec-haalarit taasen ovatkin asia erikseen. Eli kengät ostamalla ei valitettavasti päase AV:n kerman joukkoon :-(

Vierailija

En tajua, miksi nykyään joka firman pitää resuta JOKA saralla.. keskittyisivät siihen missä ovat hyviä, kohta on varmaan Reimatec-vessapaperiakin.. ne kengät on huonoja, pohja liian jäykkä, lesti kapea ja kenkä kylmä. Vaatteet sen sijan on erinomaisia, loppuun saakka suunniteltuja ja kestäviä.

Vierailija

Miellä on ollut aika kalliissakin Lego-toppatakissa vetoketju, joka kovassa käytössä on mennyt huonoksi, samoin halvoissa Jonathaneissa. Tuommoinen vilkas 10-v poika on sellainen täystuho vaatteelle, että saa olla aika super-tekniikkaa että kestää.

Ja tosiaan jalat ovat erilaisia, uskon, että meidän pojalle se jäykkä on ohjeidenkin mukaan hyvä, kyllähän tuollaisille jaloille tehdään ihan metallisiakin pohjallisia, jotka eivät taatusti 'jousta oikeassa kohdassa'.

ap

Vierailija

Lainaus:

Viime vuoden mallia tänä syksynä myynnissä. OVH -hinta oli 129 e ja myivät 70 % alennuksella eli hintaa tuolle mahdottoman kalliille haalarille jäi vaivaiset 38.70 e. Että saa sitä Reimaakin halvalla ja miettikää, mikä kate, jos noin edullisesti voivat myydä!!!

Vaan jossain kaukoidässä eli siinä varmaan syy, että kate on melkoinen ja voivat myydä 70% alennuksella.

Kengistä en sano mitään, ovat meillä olleet käytössä ihan kätevät, mutta meillä onkin lapsille monet eri kengät eri vuodenajoille. On Vikingit, Reimat, lämpökumpparit ja tavalliset kumpparit, lenkkarit sekä "kaupunkikengät"...Haalareissa olen suosinut reimateciä puistohaalarina ja päiväkotiin on ostettu semmoinen, joka ei ole kosteussuojattu, koska käyttävät aina kurahousuja ja kuulemma jos kosteussuojatun päälle laittaa vielä kurikset ei asu lämmitä ollenkaan, koska ei hengitä. Eli haalareitakin on kaksi ja sitten vielä välikausihaalari.

Vierailija

tosi huonoja ainakin pienille, niissä on aivan liian kova ja taipumaton pohja, siksi itse en koskaan niitä osta vaikka Rematecin haalareista mulla ei ole tullut vielä valitettavaa.

Vierailija

Ostettiin 4-v. pojalle sellaiset viime talvena, hinta oli n. 60-70e ja goretex (heh) -käsittelyt piti olla ym. Vesi tuli kuitenkin täysin läpi ja jalat olivat märät. Kengät lähetettiin takaisin tehtaalle, jossa viipyivät sitten 6 viikkoa - takaisin tuli uudet, vaikka ilmoitin etten moisia halua enää takaisin (myös kenkien nahkaosat olivat viikon päästä sen näköiset kuin niitä olisi viisi vuotta kulutettu, niissä ei ilmeisesti ollut mitään pintakäsittelyjä). no, uusistakin tuli vesi läpi ja pääsivät nekin tehdaskierrokselle. Samat kengät tulivat takaisin kuitenkin joten turha vaiva, eivät suostuneet niitä enää vaihtamaan. Nahkaosat ihan samannäköiset kuin ensimmäisissäkin. Summa summarum: poika kulki kumppareissa kylmimmän ajan talvesta, kengistä ei ollut juuri mitään iloa ja itselle jäi lähinnä paha mieli.

En voi suositella kenellekään Reimatec-kenkiä. Haalareista meillä on ihan hyvät kokemukset. Paitsi ettei niitä ole suunniteltu siten, että vetoketjun voisi vaihtaa (sekin yllättävästi hiekkalaatikkkoleikeissä kuluu).

Vierailija

Viime vuoden mallia tänä syksynä myynnissä. OVH -hinta oli 129 e ja myivät 70 % alennuksella eli hintaa tuolle mahdottoman kalliille haalarille jäi vaivaiset 38.70 e. Että saa sitä Reimaakin halvalla ja miettikää, mikä kate, jos noin edullisesti voivat myydä!!!

Vierailija

ja olisin av-ihmisten hyväksymä. Mutta ei auta, rahvas on rahvasta vaikka voissa paistaisi. Eikä se toisaalta mitään haittaa, meissä on niin paljon muita vikoja, mitä tällä palstalla on paljastunut, että ei niitä ikinä saisi korjattua. (eikä ne oikeastaan kaikki voisi edes yhtä aikaa olla kunnossa.) Pitää vaan tyytyä siihen, että ne vanhat Viking-kengät kaivetaan takaisin käyttöön, ja vedetään ne Reimatec-toppahousut takin vyötärön päälle, niin että merkki näkyy, niin jos se jotain auttaisi. :)

Lainaus:

Reimatec-kengät ovat alinta kastia mitä kaupoista löytyy. Vikingit hiukan parempaa, Eccot luksusta. Reimatec-haalarit taasen ovatkin asia erikseen. Eli kengät ostamalla ei valitettavasti päase AV:n kerman joukkoon :-(

Vierailija

jos vaatteita tai kenkiä pitää pitää jonain mittarina.

Meillä ei ole Reimatecin kenkiä koskaan ollut, haalareita sen sijaan kyllä. Mutta vain ja ainoastaan siitä syystä että ne on hyviä ja ollaan saatu niitä myös käytettyinä. Kahdet olen itse ostanut (kun isovanhemmat ovat avustaneet).

Vikingin kengät meillä oli viime talvena. Oli muuten hyvät kengät.

Vierailija

Täällä myös yksi, joka osti lokakuussa kaksi osaisen (haalarihousut ja takki) talvipuvun pojalle hintaan 44.70e. Oli myös 70 % alessa, joten kai sitten sitä viimevuoden mallia. Liekkö samasta liikkeestä ostettu kuin tuon edellä olevan kirjoittajan. Katetta mietiskelin minäkin, kun alkuperäinen hinta oli tosiaan 149 e, huh!

Vierailija

Elefanten olisi hyvä, mutta sitä valitettavasti myydään tosi harvassa paikassa.

Kengän pohja ei saa olla liian taipuisa! Ei kannata tuijottaa pelkkään vedenpitävyyteen tms. kun kasvavalle lapselle valitaan kenkiä.

Meidän molemmilla tytöillä on hieman sisään päin kääntyvät nilkat, kenkien valinnassa pitää olla tarkkana. Yleensä asiantuntevissa kenkäkaupoissa osataan neuvoa ja tarjota parhaiten sopivat.

Vierailija

Lainaus:

Useampikin lääkäri, mm. ortopedi, suositteli kenkiä, joissa pohja taipuu mahdollisimman vähän. Liian taipuisa pohja edistää kuulemma virheasentoja.

Lainaus:

tosi huonoja ainakin pienille, niissä on aivan liian kova ja taipumaton pohja, siksi itse en koskaan niitä osta vaikka Rematecin haalareista mulla ei ole tullut vielä valitettavaa.

lähinnä kai noissa viitataan niihin ihan lörppänöihin kenkiin jotka taipuu ihan mistä vaan ja vaikka rullalle.

Vierailija

hyviä. Haalarit voivat olla hyviä, mutta kengät ovat pohjistaan todella kovat. Jos koitat taivuttaa reiman ja vikingin pohjia, niin huomaat selvän eron. Eli jos haluat nostaa imagoasi, niin ostat sen reimatecin haalarin...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat