en tykkää käydä kylässä tai että meille tulee vieraita, miten pidän yllä sosiaalisia suhteita

Vierailija

Siis minä ja mieheni molemmat ollaan aina tosi vaivautuneita jos meidän jommankumman vanhemmat tulee kylään, emme tykkää että kukaan tulee kutsumatta kun nää meidän vanhemmat usein tulee. Ja emme kyllä itsekään kutsu ketään kylään, ei jaksa ei huvita blääh tylsää..

emmekä mekään käy kellään kylässä, pari kertaa vuodessa vanhempiemme luona. Eikä kukaan enää kyllä kutsukaan.

Onko tää jotenkin outoa ja harvinaista? Onko muita jotka ei jaksa kyläilyä ja vieraita!?

Meillä on tosi kivoja naapureita ja ovat pyytäneet joskus iltaa istumaan.. mitään varsinaista kutsua ei oo vielä tullut... huoh..

He ovat kaikki tosi mukavia mutta riittää kun pihalla juttelemme lasten leikkiessä tai käydessämme lenkillä.

Kommentit (2)

Vierailija

hoitaa kutsumalla ihmisiä "kylään" kodin ulkopuolelle (siis kahville kahvilaan, syömään ravintolaan, saunailtaan johonkin vuokrasaunatilaan), harrastamalla yhdessä (juuri se lenkkeilykin) tai matkustamalla yhdessä (yhteisen mökin vuokraus lapsita, samaan ulkomaankohteeseen matkustaminen jne.) Tai sitten pitää hyväksyä se, että niitä sosiaalisia suhteita ei pahemmin ole. Tai sitten vain purrqa hammasta ja kutsua ihmisiä kotiin ja käydä kylässä (auttaisiko, jos kutsuisi enemmän kerralla tai pitäisi pihajuhlat sisälläolon sijaan?)

Vierailija

koska en jaksa leipoa ja laittaa. Olen suorittajatyyppi ja pidän siitä, että kaikki on sitten tip top kun meille tulee joku. Saahan niitä pullia kaupoistakin, joo joo, mutta ei riitä pelkät pullat vaan sitten pitää olla muutenkin kaikki viimeisen päälle, kodin siisti, astiat kunnossa kahviliinoineen... Kärsin jos ei ole. Täten meillä ei käy vieraita kuin kerran parissa kolmessa kuussa, ystäviä tapaan kaupungilla syömisten merkeissä tms. Itse kyllä menen mielelläni kylään, mutta en jaksaisi jos pitäisi mennä joka viikko. Ystävien kanssa useimmiten jutellaankin mesessä, se riittää minulle ja näyttää riittävän monelle muullekin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat