Selviääkö lääkkeellisessä kohduntyhjennyksessä ilman sairaalareissua`?

Vierailija

Sitä pillereiden hakukertaa en tietty laske. Mutta tilanne on että olen yh ja minulla ei ole vanhemmalle lapselle hoitajaa, jos huomenna varhaisraskauden ultrassa todetaan tuulimuna tai kuollut sikiö.

Uskallanko ottaa ne keskeytyspillerit kotona uudenvuoden aattona jos olen kahdestaan lapseni kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija

rv 11+5, mutta oli menehtynyt jo aiemmin.

Meni tosi helposti koko homma. Päätös pilsut/kaavinta tehtiin edellisten synnytysten perusteella. Koska ne ovat sujuneet rivakasti, arveltiin, että kohtu toimii tälläkin kertaa. Ja niin toimi. Saikulla olin kyllä viikon, mutta henkisistä syistä.

Vierailija

ja kierukkaa en ota, se on luonnoton.

Pitäiskö mun pyytää suoraan lähete kaavintaan jos huomenna ei näy sykettä tai on tuulimuna?

Lapsen saan kyllä uudeksi vuodeksi isälle, mutta siinä on vaan se riski että lapsi joutuu katselemaan aikuisten kännistä biletystä koska isä ei kumminkaan voi olla viinaa ottamatta

Vierailija

mut huomattiin vasta 9+4 viikoilla.

Pillerit aloitti tyhjennyksen, mut sit viikon tiputteli ja kipu paheni koko ajan.

Sain oikein ruinata aikaa gynen polille ultraan ja näkyihän siellä, et tyhjentyminen oli epätäydellinen. Jouduin kaavintaan (nukutus).

Vierailija

vaan seuraavana päivänä kaavittiin kohtu nukutuksessa ja se koko päivä meni ihan pelastusarmeijalle.. ja ihan sillee moraalisena keskusteluna, jos oot yh jo valmiiksi, oisko parempi, että ottaisit vaikka kierukan samalla reissulla, niin ei tulisi tota ramppaamista enää enempää? Ja mihin aattelit lapsen laittaa, jos kysesä EI ole tm, ja 8kk päästä on edessä useamman päivän sairaalareissu?

Vierailija

mutta jos tilanne sen vaatii, todennäköisesti voit odottaa kotona myös ilman niitä lääkkeitä sen uuden vuoden yli. Joskus/monesti pieleen menneet raskaudet alkavat vuotamaan itsekseen pois eikä niitä ah niin ihania tyhjennys pilsuja tarvita-

Itse en niihin enää koske, kun eivät ole koskaan mulla toimineet.

Kipuja kyllä tuli mutta vuoto ei yltynyt ja lopulta kohtutulehduksen kautta osastolle antibioottitiputukseen ja sitten kaavintaan..

Haleja ja jaksamista Sinulle, toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulos on se mitä itse haluaisit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat