Millaisia ovat Myllypuron koulut??

Vierailija

Meille olis asunto tyrkyllä Hallainvuoresta, joka on siellä Myllypuron laitamilla.Lähimmät kouluthan on siinä sitten Myllypurossa. Mietin, minkälaisia mahtavat koulut siellä olla? Varmaan on paljon maahanmuuttajia? Lapset on ekalla ja tokalla.

Kommentit (12)

Vierailija

Mä en jaksa tajuta, miksi maahanmuuttajat olisivat lähtökohtaisesti huonoja koulukavereita?

Miksi kansainvälisyys on hienoa kun se on ranskalaista, saksalaista tai amerikkalaista, mutta pelottavaa kun se on somalialaista, venäläistä tai vietnamilaista?

Mun lapset ovat tuikitavallisessa itähelsinkiläisessä peruskoulussa ja ihan hyvin menee.

Vierailija

ollut ongelmia. Mulla on se käsitys että kaupunki nimenomaan ohjaa lisärahoitusta idän kouluille. Kouluja ei vaan julkisteta kun hienohelmat alkavat karttaa niitä kuvitellessaan, että heidän lastensa on parempi olla jossain muualla.

Mun lasten luokalla on ja ollut 4-8 maahanmuuttajataustaista lasta.

Vierailija

Meidän lähikoulussa on puolet luokasta kaupungin häirikkö-vuokrataloista, 20 äidinkieltä (osa lapsista ihan ummikkoja) ja tasan on sama tilapäisparakki ja opettajat kuin ilman niitä maahanmuuttajiakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat