Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaipaisin lohdutusta :(

Vierailija

Olen raskaana kuudennella viikolla ja olen nyt pyyhkinyt paperiin eilisestä illasta tuhrua. Ensin tuli punaisempaa lähes menkkamaisesti illalla käydessäni vessassa ja tänään on tullut enää hentoista viirua tummaa ruskeaa todella vähän. Yöllä vuotoa ei ollut lainkaan edes vessassa käydessäni. Kipuja ei onneksi ole. Vuotoa ei ole, missään vaiheessa verta/ruskeaa ei ole tullut "housuihin saakka", vaan vain paperiin.

Ajatus keskenmenosta kammottaa. Tsempatkaa mua vähän!

Kommentit (6)

Vierailija

Kaikki energia menee miettimiseen ja tuntemuksien aistimiseen ja vessakäynnit pelottaa.

En osaa sanoa muuta, kun kuluneen fraasin, että itse et voi tilanteelle mitään. Koita olla normaalisti. Käy niin kuin käy. Toedän kyllä, että ei ole kovin todennäköistä pystyä toteuttamaan.

Toivon, että kaikki olisi sulla hyvin!

Vierailija

ei niin paljon kuin kuukautisissa mutta taisi tiputella muutaman päivän, sitten asettui ja raskaus meni normaalisti. Toisessa vuotoa tuli reilummin 20vkolla ja pelkäsin pahinta mutta vauva syntyi terveenä 3pvää lasketun ajan jälkeen :) Tsemppiä! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija

Minullakin on ollut juuri noilla alkuviikoilla vähäistä vuotoa eikä silti ole tullut keskenmenoa. Se on jotakin kiinnittymisvuotoa tms. Keskenmenoistakin minulla on kyllä kokemusta peräti kolmen verran, joten ymmärrän huolesi. T. Neljän äiti

Vierailija

Ehkä tämä tästä. Huoli vain painaa ja on vaikeaa keskittyä mihinkään muuhun, vaikka yritän koko ajan ajatella, etten voi tähän mitenkään itse vaikuttaa. Huomaan tarkkailevani jokaista tuntemusta ja pelkääväni, että pian kivut alkavat ja kamala vuoto.

T: Ap

Vierailija

en usko että on mitään huolestumisen aihetta. Jos ei oo kipuja ja noin vähän vuotoo, niin tuskin on keskenmenosta kyse. Kaikki on varmasti ihan hyvin!

Uusimmat

Suosituimmat