mulla 9+2 ja ostin jo mammahousut. lihonutkin jo 7kg :O

Vierailija

whhyyy?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

pitäis ilmestyä vasta toisella kolmanneksella! Tuo on pelkkää joululäskiä mitä ap:llä on. Kolmessa ekassa raskaudessani lihosin 10 kg jokaisessa ja viimeisessä vain 3,5kg.

Vierailija

Lainaus:

pitäis ilmestyä vasta toisella kolmanneksella! Tuo on pelkkää joululäskiä mitä ap:llä on. Kolmessa ekassa raskaudessani lihosin 10 kg jokaisessa ja viimeisessä vain 3,5kg.

Jotain horminipitoista kuitenkin koska tissitkin aina turpoo.

t: rv 8+4

Vierailija

Mulla oli ennen kuppikoko pieni c, iso b. nyt on d.

turvotusta on aika paljon. edellisessä raskaudessa lihoin 30kg jotka ei lähtenyt synnytyksen jälkeen tai imetyksen aikana.

Kiva olla tämmönen sukellusvene taas seuraavan vuoden tai kaks..

-ap

Vierailija

ovat jo sen massan kerryttäneet ennen raskautta. Normaalipainoiselle saa tullakkin. Tuo ap:n lihominen on kyllä jo melkoista kyytiä, joten tsemppiä vaan odotukseen....toivoa vain saattaa ettei sama tahti jatku tai vielä tuostaan kiihdy.

Vierailija

kun hänelle ei painoa tullut.

Mulle täällä sanottiin sillon kun niitä kaksosia ootin että 5kg sais tulla painoa...ja mulle läskille tuli 10kg eikä asiasta kukaan haukka neuvolassa moittinut.

Vierailija

mulla selkä ja jalat hajos jo heti alkuraskaudessa, eli liikunta loppui kokonaan kuin seinään josta luonnollisesti seuraa nestekertymää. Sitten tietenkin pahoinvointi ja refluksi määräsi aika tarkkaan mitä pystyi syömään ja mitä ei.

Saldona nyt rv 39+3, paino noussut 20kg..

Mutta odotan kuin kuuta nousevaa, että tämä pikkuinen syntyy ja voinnin mukaan pääsen taas kävelemään ja uimaan edes alkuun:)

Outoa tästä tekee sen, etten ole koskaan ennen ollut ylipainoinen, nyt vaan fysiikka heitti häränpyllyä. Mutta on tämä sen palkinnon arvoistakin=D

Vierailija

tässä vaiheessa kannattaa todella kiinnittää huomiota siihen mitä syöt koska kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa että raskauskiloista voi olla erittäin vaikeaa päästä eroon koska lapsen kanssa on usein niin väsynyt ettei jaksa elää laihduttaen energiavajeessa.

Vierailija

Sitten seuraavaksi laihduin enemmän kuin olin lihonnut. Nyt on menossa rv 15 ja painoa on sama kuin ennen raskautta. Olen aiemmilla kerroilla kerännyt yli 15 raskauskiloa, joista yksikään ei ole jäänyt roikkumaan muistoksi. Taitaa tuo painonnousu ja kilojen jämähtäminen olla varsin yksilöllistä. Mutta kaikille varmaan sopii sääntö, että ei kannata syödä määräänsä enempää ja antaa itsensä lihoa holtittomasti. Ap:n tilanne ei ole ole ollenkaan toivoton :)

Vierailija

johtuen sietämättömän huonosta olosta josta olen kärsinyt. Ruokaa oon syönyt, mutta kaikki ylimääräinen herkku jää pois kun kuvottaa kaiken päivää jo kolmatta kuukautta.

No vauva sentään kasvaa ihan normaalisti, eli käyttelee kai äitinsä vararenkaita alkuun...

Vierailija

ja kaikki kilot aika alkuvaiheessa. Kaikki jäi synnärille. Loppuraskaudessa sitten laihduin.

Nyt kolmosta odottaessa otin äitiyshousut käyttöön varmaan jo noilla viikoilla. Nyt rv 29, ja + 5 kg on tullut.

Mutta sulla vaikuttaa kyllä varmaan myös tämä joulu, eiköhän noista osa lähde jo raskauden aikana pois.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat