Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ultraan luottaa sukupuoliasiassa?

Vierailija

Moikka,

kävin ultrassa rv21 ja ultraaja (harjoittelija) sanoi vauvaa pojaksi. Tosin sanoi, ettei nyt kannata asiasta kertoilla. Kuvassa näkyi ilmeisesti kivekset, semmoinen pallukka, alta päin kuvattuna. Joskus häpyhuuletkin kuulemma turvonneet. Tiedä häntä, onnellinen olen molemmista, mutta kannattaako asiasta kertoa?

Kommentit (13)

Vierailija

ultraajana kaikilla näistä ollut Aydin Tekay. Mulle kirjoitti vielä rakenneultrasta saatuun lappuun "normaalit tytön sukupuolielimet" ja kaverille oli hänen ultrassaan esitellyt missä näkyy tytön munasarjat, kohtu jne...

Vierailija

Oli sanonut että poika tulee. Noh...tyttöhän sieltä tuli. Oli sitten kaikki ostettu pojalle kun kunnallisessa rakenneultrassakin rv20+ oli sanottu että on poika.

Vierailija

Lainaus:

ultraajana kaikilla näistä ollut Aydin Tekay. Mulle kirjoitti vielä rakenneultrasta saatuun lappuun "normaalit tytön sukupuolielimet" ja kaverille oli hänen ultrassaan esitellyt missä näkyy tytön munasarjat, kohtu jne...

että hän tulee ostamaan heille kaikki siniset tms. tarvikkeet jos tulokas onkin poika :-)

Vierailija

kahdessa ultrassa, poika kuitenkin tuli, seuraavan kerrottiin olevan poika...ja eipä ollut kaapissa yhtään vaaleanpunaista vaatetta odottamassa prinsessan kotiin tuloa, kolmatta en meinaa edes kysyä! =D

Vierailija

että varmaksi ei pysty sanomaan. Sanoi ettei pojan sukukalleudet selvästi näy, joten voi olla tyttökin. Tytön ennustukset menevät kuulemma useimmin mönkään, poika näkyy selvemmin. Myöhemmin näkyy paremmin, mulla nyt 22+0.

Vierailija

Ja varma tyttö pojaksi! Kyse siis kahdesta eri raskaudesta. Pieleen meni veikkaukset, mutta onneksi tavarat hankittiin neutraaleiksi eli molemmille sopiviksi.

Vierailija

Poikaveikkaukset harvemmin menee pieleen muttei sekään mitenkään tavatonta ole. Mulle sanottiin että tyttö tulossa vaan tulikin komea poika :)

Uusimmat

Suosituimmat