Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilotulitegallup

Vierailija

Ostetaako teidän perhe raketteja? Paljonko niihin menee rahaa? Kuka ne ampuu ja missä? Keräättekö kaikki jämät pois?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

enkä osallistu rakettien ampumiseen. Koira on kuitenkin ihan sekaisin, mutta jos raketteja ammutaan, niin mies saa hoitaa koiranpidon ulkona. Lapset nukkuvat sisällä ja samaa katastrofia en halua kuin viime vuonna, että koira herättää molemmat lapset. Ei olla omassa kodissa aattona, joten en voi sukulaisia kieltää ampumasta raketteja. Siivoamiseen en aio osallistua, koska minusta rakettien ampuminen on silkkaa turhuutta ja tyhmyyttä, hoitakoot siivoamisen ne jotka sotkevatkin.

Vierailija

Millään järkevällä summalla ei saa näyttäviä raketteja ja niin paljon en ilotulitteista pidä, että satasia alettaisiin taivaalle ampumaan.

Toki myös ekologinenkin ongelma. Jos vaikka itse keräisikin omat roskansa, niin naapurit eivät sitä tee, ainakaan meidän pihalta. Ja paha mennä naapurin pihoille roskia keräämään.

Vierailija

tätä nykyä mulle ei kerrota, paljonko rahaa menee, enkä minä kysele. Mies ja lapset ampuu. Minä kierrän seuraavana päivänä keräilemässä jämiä pois. Omia ja toisten.

Vierailija

Meille uudenvuoden aatto on pelkkä riesa, kun pitää ottaa hevoset jo iltapäivällä sisälle talliin tutisemaan ja koirat ovat myös ihan paskana, metsäneläimistä puhumattakaan :-(

Ihminen on tyhmä eläin!

Vierailija

isi lähettää omalla pihalla, ja kerätään jämät pois, tosin padoista ei niin pahaa sotkua tulekaan kun niistä pirun pommeista.

Vierailija

- 1 paketti tähtisädetikkuja

-1 aarrearkku (lentokone, noitapillejä, thunder king, granu, timanttitulivuori, cosmic tulivuori, iso kiinalainen, punapommi...)

- 12 pakettia roomalaisia kynttilöitä

- Tulisuudelma red

- papatteja 1 paketti

- Kiinalaisia 7 pakettia

- Raketteja isoja 26kpl

-tankkeja 2pakettia

- lentokoneita 2pakettia

-perhosia 1 paketti

-Thundereita 5 pakttia,

- Thunder king max 20kpl

-Norsunlaukaus 2 pakettia

Yhdessä siivotaan lasten kanssa ja mies ja lapset ampuu.

Vierailija

Tyttö 3v pelkää ihan hulluna niiden ääntä, kauhulla odotan aattoiltaa.

Seuraavana aamuna sitten järkyttyneinä katsellaan hirveää sotkua, yleensä esikoinen on lähipiiristä kerännyt kasan rakettikeppejä roskiin.

Hirveetä sotkua vaan saa aikaseksi koko ilotulitteet.

Koska saisimme rohkean poliitikon, joka esittäisi koko homman kieltämistä??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat