Naimisiin ja kihloihin pääsee kuka vaan jos ei ole turhan tarkka laadusta

Vierailija

Itse olen 35v, enkä ole kertaakaan ollut kihloissa, avoliitossa tai naimisissa. Kerran erehdyin puoleksi vuodeksi toverisuhteeseen ja kimppakämppään miehen kanssa.

Minulla on yksi lapsi, toinen tulossa enkä ole vieläkään vakuuttunut onko lasteni isä se oikea. Yhdessä ollaan oltu 8,5 mutta ei päivääkään asuttu virallisesti kimpassa

Satsaan mieluummin laatuun kuin määrään ja menen naimisiin vain kerran elämässäni, jos on tarvetta

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lainaus:

säälittävää, että jollakin ei riitä itsetunto siihen, että odottaisi laadukasta miestä vaan epätoivon vimmalla änkeydytään naimisiin että saisi leikkiä pikkurouvaa ja että saisi kotona hoitaa lapsia ja vähän imuroida päivisin sillä välin kun ukko hoitaa kaikki rahat kotiin.

Vierailija

siihen asti nostan muka yksinhuoltajana kelalta täydet tuet ja yh-korvaukset. Ehkä siinä vaiheessa kun puolison tulot eivät vaikuta kelan työttömyystukiin, voisi yhteenmuuttoa ajatella.

Paitsi että ukko haluaa asua hevonperseessä ja minä haluan asua lähellä palveluja ja linja-autoreittejä.

Eli en suostu tinkimään omasta mukavuudestani vain siviilisäädyn takia.

Vierailija

mutta en ole yhtään varma haluanko sitten mullan alla maata sen vieressä sama sukunimi hautakivessä.

Ehkä se oikea tulee vielä kohdalle kun ei pilaa mahdollisuuksiansa avioitumalla väärän tyypin kanssa

Vierailija

jos et tiedä onko lastesi isä se oikea niin miksi ihmeessä olet tehnyt hänelle lapsia? Eihän lapsia tehdä kuin sen kanssa jonka kanssa aiotaan elää loppuelämä, joka rakastaa sua ja lapsia ja kantaa teistä vastuun

Vierailija

kolmikymppisistä sinkkututtavista ylistää sinkkuuden autuutta, toisaalta odottelevat kohtaavansa sen "täyden kympin". Jännä, että kaikkia näitä naisia yhdistää todella itsekäs ja joustamaton luonne. Täydellistä miestä (tai naista) kyllä saa odotella sinne hautaan asti.

Vierailija

Mulla on tosi monta ystävää, jotka menivät ensimmäisen vastaantulevan kanssa naimisiin/yhteen kovin nuorena. Nyt on sitten 2-3 mies menossa :-)

Itse odottelin aika kauan ja sitten löytyi unelmien kumppani. Eikä ole tarvinnut erota tai ryhtyä yksinhuoltajaksi.

Vierailija

Millä tavalla koet satsaavasi laatuun?

Itse näen tuollaisen elämän aika laaduttomana. Sinulta puuttuu ISO osa onnea kun et uskalla päästää ketään miestä elämäänsi jakamaan arkeasi.

Vierailija

niin ehkä saatan harkita sen kanssa yhteen muuttamista. Tai sitten nautin vapaudestani ja otan vaikka jonkun nuoren rattopojan.

Avioliittohan on järkevä vain lapsenteko ja talonrakennusprojekteissa, mutta ilmankin näkyy pärjäävän.

Taidan pysyä puolivillinä sinkkuna tästäkin eteenpäin. On tuo ukko ehkä 50/60, mutta siinä on kumminkin liikaa vikoja, jotta siviilisäätyäni muuttaisin.

En halua että mulla lukee joskus papereissa "Eronnut"

Olisin minäkin ollut jo monta kertaa naimisissa jos olisin alentunut seurustelemaan jonkun umpitylsän ja värittömän insinöörin tai konttorirotan kanssa. Omaa vaihtelunhaluani kumminkin lopetin ne tylsät suhteet alkuunsa

Vierailija

Ap ei ole kelvannut kenellekään normaalille miehelle, joka haluaa itselleen vaimon ja perheen.

Tai sitten ap on viettänyt 8,5 vuotta sitoutusmiskammoisen miehen naisena, toivoen pääsevänsä naimisiin tai edes avoliittoon. Aika kuluu ruikuttaessa ja anellessa uskomatta, että mies ei tule koskaan haluamaan avo/ avioliittoa.

Tai sitten ap on toinen nainen, tuhlaa elämänsä odottaessa, että mies jättää vaimonsa kuten on luvannut.

Lapset vahinkoja tai sitten "vahinkoja", eli miehestä tehty haluamattaan isä.

Vierailija

32v. kahden lapsen äiti.

Saman miehen kanssa 10v. mutta ei ole ikinä aikomustakaan mennä naimisiin.

Ei siksi ettenkö miestä rakastaisi vaan siksi etten usko avioliittoon.

Olenko siis ylijäämä vanhapiika??

Vierailija

Mitä tuohon pitäisi sanoa?

Olisiko kannattanut viettää nuo vuodet etsimällä sitä oikeaa?

Lainaus:

mutta en ole yhtään varma haluanko sitten mullan alla maata sen vieressä sama sukunimi hautakivessä.

Ehkä se oikea tulee vielä kohdalle kun ei pilaa mahdollisuuksiansa avioitumalla väärän tyypin kanssa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat