Toppaliivi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko teillä muilla käytössä toppaliiviä? Onko sille käyttöä? Millaisella säällä ja missä tilanteissa? Mitä muuta vaatetta toppaliivin alle?

Meidän tytölle pukki toi toppaliivin. Se on oikein paksu ja muhkea. Itse en ole koskaan omistanut toppaliiviä enkä suoraan sanottuna edes tajua mitä käyttöä sille on :)

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni on H&M lastenmalliston toppaliivi koossa 170 cm käytössä. Aluksi vähän mietin, että tuleekohan pidettyä, mutta olen pitänyt sitä tosi paljon esim. keväisin ja syksyisin kauppareissuilla (kätevä kun ei tule kuuma), ulkoillessa jne. Nyt tilasin lapsillekin sellaiset kun H&M:n alessa ne maksoi vain 2,90 € / kpl. Uskon että tulee käyttöä varsinkin kun otin reilut koot, eli liivit tulee mahtumaan pari vuotta.

Vierailija

Meidän perheessä on kaikilla toppaliivit. Itse käytän fleecen tai softshelltakin kanssa lenkillä ja ulkoillessa,kun ei ole liian kylmä. Lapsilla jäänyt vähemmälle käytölle. Ovat niin vilukissoja,että haluavat takit mielummin päälle. Joskus kauppareissuille laitettu fleecen kanssa. Ehkä keväämmällä enemmän käyttöä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat