Aloitan huomenna elämäntaparemontin? Onko kimppaan lähtijöitä?

Vierailija

pituus on 163 cm ja paino välillä 75-80 kg (ilmoitan huomenna tarkemmin), kunto on ihan rapa-asteella. Nutraamaan lähden ja väh. puolen tunnin kävelylenkkejä yritän tehdä päivittäin

Kommentit (12)

Vierailija

Raskas syksy takana ja siitä syystä kerääntyneitä kiloja. Pituus 161 ja paino ainakin 87 kg.

Mä aion ottaa sellaisen nestetysalun eli juon runsaasti, syön 3 h välein. Ruoka-annoskoot pienennetään reilusti. Nälkä saa jäädä pieneksi ruoan jälkeen. Ei mitään diettejä vaan ihan hiljalleen.

Vierailija

punkkua (en ottanut esim. jouluna mitään) ja syödä sitä hyvää ruokaa, jota laitan vieraillekin. Näiden vieraiden kanssa nähdään melko harvoin ja on istuttu iltaa viimeksi kolme vuotta sitten. Ovat meillä myös torstain. siksi aloitan perjantaina

Vierailija

kaksin on paljon helpompaa. Sovittiin että tehdään ihan klirjalliset tavoitteet ja "säännöt", eli keinot miten niihin päästään. Oon yrittänyt puhua miestä mukaan jo pari vuotta, kun meillä on 2-vuotias lapsi eikä multa oo raskauskilot lähteneet vieläkään. Mies on sellainen herkkuperse ja sitten kun meillä on herkkuja (eli sipsejä tai muuta rasvaista) niin minähän ne syön.

Mulla pituutta on 158 ja painoa 65. Tavoitteena olis pudottaa 10 kg toukokuun loppuun.

Vierailija

Viime kesästä on painoa tullut lisää n. 8 kg... Ja tyhmintä on että aloitin juuri samanlaisen kuurin viime joulun jälkeen, sain painoa tiputettua sitten kesään n. 10 kg, jotka sitten syksyn aikana ovat tulleet pikkuhiljaa takaisin. Etkä voi uskoa, että vannoin niin kovin viime kesänä, että entisiin mittoihin ei olisi paluuta... Ja miten se sitten varkain kävikään! 10 kg oli itselläni työn ja tuskan takana ja se kesti sen ihan koko kevään. Mutta palkintona oli kyllä se, että työkaverit ja kaverit huomasivat muutoksen, ja sain kehuja. Se jos mikä tekee kyllä nannaa itsetunnolle, vaikka mielestäni olenkin ihan hyvällä itsetunnolla varustettu. Vaatteet istuvat myös niin paljon paremmin.

Summa summarum: aloitan tsemppauskuurin taas!

Vierailija

joo mutta siis10-12kg pitäisi saada pois. Painonvartijoiden pisteitä ajattelin laskea kun ohjeet löytyy valmiina ja salikortti on hommattu kesäkuun loppuun saakka...

Olen 177cm ja paino näin joulun jälkeen 88,9kg YÖK

Vierailija

Painonvartioiden pisteillä kanssa. 162cm ja 84kg. voi hitsi!!! noh 10-14kg olisi kova sana ja jos mahdollista haluaisin päästä 60kg En vain tiedä kuinka asiat yhdistäisin kun raskauttakin toivon... noh aika näyttää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat