Mieheni ei ikinä

Vierailija

sano minulle pahasti, ei huuda ei nimittele. Mutta osaa mököttää ja keskisormea näyttää niin etteivät kyllä muut huomaa mutta minä kyllä. Ja tänäänkin ihan syyttä suotta oli keskari pystyssä.

Hyväksyisittekö te tämän?

Kommentit (6)

Vierailija

yksinkertaisesti. Olet tuollaiselle lapselle vain hyödyke, pimpan antaja, ruuan laittaja, pyykkäri. Eikä ikinä muuta tapojaan.

Vierailija

Mutta ei, meillä ukko antaa nyrkkiä, jos asiat ei mene kuten hän ajattelee. Nyt olen kyllä oppinut johdattelemaan asioita niin, että hän pitää ideoita ominaan...

Vierailija

ettei miehesi oikein osaa purkaa suuttumustaan aikuisen tasolla. Toiset mököttää ja toiset huutaa. Meillä onneksi nykyään enenevässä määrin keskustellaan asioista, mutta myös huudetaan, erityisest tuo mies, mutta minkäs luonteelleen voi ja kyllä ääntä maailmaan mahtuu. Itse taidan mököttää, jos nyt minut saa todella edes suuttumaan:)

Vierailija

Minä olen mies. Ja minäkin mökötän. Eikä sitä näytetä ulkopuolisille, että parisuhteessa on jokin ristiriita. Mutta meillä ei murheita haudata, vaan asioista keskustellaan, joskus huudetaankin. Mutta molemmat olemme kuitenkin sen verran järkeviä, että ymmärrämme, että asioista tässä ollaan eri mieltä, se kuuluu avioliittoon, kahdella ihmisellä ei voi ollakaan samanlaisia käsityksiä kaikista asioista. Rakkauteen se ei kuitenkaan vaikuta, mitä nyt sovinnon synnyttyä mm seksi maistuu paljon paremmalta.

Kärsivällisyyttä, joustavuutta, neuvotteluja, taistelua itselle tärkeistä asioista, sitähän parisuhde on. Usein kyllä pitää vaimoa muistuttaa, että miehet eivät ole niin halukkaita keskutelemaan kaikista ongelmista yhtäkkiä, mies tarvitsee miettimisaikaa saadakseen muodostettua mielipiteen ongelmasta. Ehkä siksi miehiä kutsutaan tuppisuiksi, mököttäjiksi.

Yleensä kyse on asiasta, josta miehellä ei ole mielipidettä tai asiasta, jossa mies on heikoilla, kun nainen on ajatellut asian jo valmiiksi ja tempaisee sen miehen eteen vaatien välitöntä mielipidettä. Näistä ainakin minulla pinna kiristyy. Reilumpaa on kertoa miehelle esim että "mietitäänkö huomenna jossain vaiheessa tuota äitisi käytöstä, mun mielestä se ei ollut jouluna reilua minua kohtaan".

Näin mieskin ehtii asiaa miettiä, ainakin minä arvostan vaimoni kykyä nostaa asiat näin esiin, minullakin on silloin mielipide ja asiasta voidaan neuvotella.

Jos tuo sormennäyttö ei ole ennalta sovittu, ota se puheeksi miehesi kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat