Nyt kävi ottamaan nuo helvettijutut ja aborttihörinät niin pahasti aivoon...

Vierailija

että kävin eroamassa kirkosta, erotin mieheni (sopimuksesta) ja tulostin lomakkeet lasten eroamiseen.

Kiitos muistutuksesta, tämä olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eikä hyvät teot pelasta, ainoastaan se oletko ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi vai et.

Ihminen ei voi pelastaa itse itseään, siksi Jumala syntyikin ihmiseksi, kantoi kaikki syntimme ja maksoi ne, jottei yhdenkään ihmisen tarvitsisi hukkua ja joutua kadotukseen. Yksin Jeesus pelastaa.

Vierailija

mikä käsitykseni jeesuksesta on? Miten sinä KEHTAAT??!! SINÄ olet se umpimielisyys, se oksettava itseriittoisuus, se älyn ja harkinnan puute, se suvaitsemattomuuden puute jonka takia en missään nimessä tahdo enää kirkkoon kuulua. Tosin siihen vaikuttaa myös se, etten pysty millään sinun jumalaasi uskomaan.

ap

Vierailija

Vaan tämän maailmankaikkeuden Luoja, joka on luonut niin sinut kuin minutkin ja kaikki ihmiset ja joka on ilmaissut itsensä Raamatussa ja Jeesuksessa Kristuksessa. Ainoa elävä Jumala.

Luoja, joka ei olemassaoloonsa tarvitse sinun uskoasi eikä minun uskoani. Ja jolle niin sinä kuin minä olemme tilivelvollisia elämämme jokaisesta päivästä. Hän se päättä elämästämme ja kuolemastamme

1. Herra olet Luojani, tunnet minut tarkasti.

Sinulta sain elämäni, suojelit jo syntymäni.

Olen ihme, tiedän sen, sinulle tuon kiitoksen.

2. Loit jo äidin kohdussa silmiltämme piilossa

minut ainutlaatuiseksi, muovasit jo ihmiseksi.

Sinä tiedät parhaiten, miksi olen tällainen.

3. Silmät kaikkinäkevät aikani myös tietävät.

Olin vielä idullani, kun jo tunsit elämäni,

kirjoitithan kirjaasi kaikki elinpäiväni..

Vierailija

Hyvä ihme, millaisia viestejä!

Minun helvettini (jos helvetti olis olemassa) olisi ehdottomasti uskovaisten taivas täynnä ilosanomaa lurittelevia ja helvetin tulikivillä pelottelevia uskiksia.

Minunkin äitini kuvittelee, että voi sanoa ja tehdä mitä hyvänsä, kun Jeessus kuitenkin vapauttaa kun ovat niin hyvät kamukset. Usch!

Vierailija

Eivätköhän nämä suurimmat abortista elämöijät ja helvetinhuutelijat ole helluntailaisia tai muiden vapaiden suuntien kannattajia. Eivät siis yleensä kuulu ev.lut. kirkkoon, vaan ovat eronneet siitä kuten nyt sinäkin tai eivät ole ikinä kuuluneetkaan..

Vierailija

olla noin itseriittoisia ja päällekäyviä?? Minä en usko noin, kuten varmaan tajuatte, joten miksi ihmeessä teidän on tungettava umpimielistä ja inhottavaa uskonelämäänne päin pärstääni?

Tein selvästi ainoan oikean ratkaisun.

ap

Vierailija

Kyllä tuo on sinun jumalasi ja hyvä jos saat siitä voimaa jne. Voisitko kuitenkin kunnioittaa sitä, että "ei sovi minulle, kiitos vain"?

ap

Vierailija

Ja Jumalan tuomiota et pysty väistämään kirkosta eroamalla. Vaikka eroaisit sata kertaa kirkosta, tulee päivä, jolloin teet tiliä elämästäsi Jumalalle.

Vierailija

Lainaus:

Eikä hyvät teot pelasta, ainoastaan se oletko ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi vai et.

Ihminen ei voi pelastaa itse itseään, siksi Jumala syntyikin ihmiseksi, kantoi kaikki syntimme ja maksoi ne, jottei yhdenkään ihmisen tarvitsisi hukkua ja joutua kadotukseen. Yksin Jeesus pelastaa.

Mikään teko ei voi meitä pelastaa. Vain se, että päästämme Jeesuksen elämäämme ja otamme Hänen armahduksensa vastaan. Vain ja ainoastaa se.

Vierailija

Lainaus:

Ja Jumalan tuomiota et pysty väistämään kirkosta eroamalla. Vaikka eroaisit sata kertaa kirkosta, tulee päivä, jolloin teet tiliä elämästäsi Jumalalle.

Vierailija

Sitä paitsi luulen, että tunnollani on syntejä vähemmän kuin kenell tahansa keskivertotallaajalla... jos jumala on olemassa, hämmästyn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat