PAYPALIA KÄYTTÄVÄT, jelppaatteko?

Vierailija

Loin tilin ja sain tilitietoni rekisteröityä paypaliin, mutta kun pitäisi masterartin tietoja syöttää, niin herjaa "This card has been disabled for entry into the PayPal system. Please add a different card. You may also contact us using this form."

Siis mikä vikana, kun ei tää tajuu ite? Kyllähän ton kortin pitäisi järjen mukaan käydä, kun on sen tilin kortti, minkä tilinumeronkin ilmoitin?

Selvempiä ohjeita, pliis :)

Kommentit (7)

Vierailija

maksanut suoraan sille firmalle, josta jotain olen ostanut ilmoittamalla kortin numeron. olen pääomistaja.

kokeiln just, niin ei anna tehdä tilisiirtojakaan. menee kohta hermo..

yhdet tosi tarkat ohjeet löysin netistä, mutta vaikka teen niiden mukaan, ni ei onnistu.

Vierailija

Mutta muuten en kyllä osaa auttaa, sorry. Mulla ei ole ollut ongelmia visan kanssa. Mutta tiesithän että voit laittaa sinne myös rahaa suoraan tililtäsi jos et saa korttia kirjattua sinne?

Vierailija

joista toinen on miehen kortin rinnakkainen ja toinen oma... eikä lisäyksessä tai käytössä mitään ongelmia. eihän siihen tartte muuta kuin kortin nimi, numero, voimassaoloaika ja se "salakoodi" sieltä lopusta.

Oletko ehkä yrittänyt syöttää sen kortin tietoja niin monta kertaa, että se on mennyt jotenkin lukkoon? Onko jollain muulla sama kortti (rinnakkainen) käytössä? Paras konsti on soittaa sinne Paypalin palvelunumeroon, toivottavasti osuu tietävä apulainen luurin päähän. Joskus ne ovat nääs aika tumpeloita...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat