Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VITTU! Pitääkö noita raketta myydä nyt jo???

Vierailija

Kakarat paukuttelee niitä yötä päivää ja poliisia ei näköjään hetkauta vaikka kuinka ilmottais..perkele että vituttaa..

Kommentit (10)

Vierailija

vain ammattilaisfirmoille näytösten järjestämisoikeudet. sitten ne joilla on rahaa ja halua, maksaisivat esityksestä niille jotka osaavat. nyt luuserivanhemmat saavat luuserilapset pois kotoa ulos pitkäksi aikaa joka ilta joululomalla - ja ne keskenkasvuiset jaksavat hakea huomiota, saisivat sitä muiltakin kuin poliisilta.

Vierailija

tai minun puolesta ihan kokonaankin. Olisi sitä parempiakin rahareikiä kunnilla kuin ilotulitus. Itse olin yksi vuosi todistamassa kun ilotulitteista oli koko rivitalo tuhoutua. Ja meillä koira on ihan sekaisin koko yön. Ja nyt ei pääse edes mökille pakoon, kun ei noita jäitäkään ole. Ja nyt jo tosiaan paukuttelevat, on muuten ihan mukavia nuo koiralenkit, kun joku yhtäkkiä alkaa paukutella raketteja.

Mä en edes ymmärrä miten ihmiset viitsivät laittaa rahaa tuollaiseet turhuuteen ja samalla roskaavat luontoa taas kilokaupalla.

Vierailija

Hei haloo: ihmiset laittavat satoja euroja per perhe johonkin, joka räjähtää taivaalle kerran ja se on sitten siinä!! Kuinka tyhmä pitää olla että tuollaisia ostaa?? Kaiken huipuksi luonto roskaantuu, eläimet pelkäävät ja monen lapset menettävät yöunensa viikkoa ennen uutta vuotta kun niitä raketteja myydään jo silloin..!

Vierailija

Aamulla on mukava lähteä virkeänä töihin, kun on yöllä vähän väliä herännyt paukkeeseen.

Ilmeisesti joululomalaiset niitä jaksavat paukuttaa. Eikö vanhemmat yhtään ihmettele, missä nuoriso kupeksii yömyöhällä. Vai ollaanko taas "tiinalla" ja "jonilla" yökylässä...

Ja missähän piileksii se varastettu satsi ilotulitteita? Kokonainen kontillinen kadonnut! Silmät auki...

Vierailija

Meillä täällä haja-asutusalueella kuuluu vain silloin tällöin vaimea tussahdus jostain. Aattona kyllä sitten rätisee ja jymisee, mutta yksi ilta vain sentään on kyseessä.

Vierailija

sota-aikatyyppisen kortti-systeemin, että vaikka vuorokautta ennen aattoa saisi aikaisntaan myydä, ja jokainen yli 25 vuotias saisi osto-oikeuden esim yhteen rakettiin tai 20 eurolla tms. Tätä osto-oikeutta saisi käyttää tuon kerran kalenterivuodessa tuona päivänä eikä sitä voisi siirtää muille.

Oikeesti aattona tuo pauke ei häiritse, se ikäänkuin kuuluu asiaan, mutta viime yö oli jo melko rauhaton täälläpäin. Aattonakin on tosin pakko olla kotona, kun koti-eläimet on paniikissa...

Uusimmat

Suosituimmat