Kuka muu muistaa!??

Vierailija

Onko täällä ketään muuta, joka muistaa lapsensa jokaisen vaatekappaleen alkuperän?!? Siis ilman mitään erityistä mieleenpainamista? Jostain syystä itse muistan keneltä/mistä/milloin jokainen vaate on saatu

Kommentit (9)

Vierailija

Joskus laitan pienen merkin yhden kaverini tyttären vaatteisiin jotka ovat meillä lainassa, jotta varmasti muistan antaa takaisin oikeat vaatteet.

Vierailija

En siis tässä mitään kerskailla halua, mutta tulipa vaan mieleen kysellä, olenko jotenkin pöpi, kun tällaiset jää mieleen. Mies kun ei muista ainoankaan vaatteen alkuperää..

av

Vierailija

ja jotkut ovat sitä ihmetelleet, mutta muistan kyllä muitakin "turhia" asioita. Kuten mitkä astiat ja muuta tavarat ovat alunperin minun ja mitkä miehen, siis ihan lakanoista lähtien. Ja yhdessä on oltu jo monen monta vuotta. Muistan kaikki lastemme kirjatkin ja muut lahjat keneltä minkäkin on saanut ja koska, vaikka en olisin niihin mitään kirjoittanut.

Mutta en muista mikä on meidän kämpän vuokrasumma, kuinka paljon jokin tavara maksoi, vaikka kuinka olisin laittanut mieleeni, niin ja minä maksan joka kuukausi tuon vuokrankin. Mies muistaa meillä numerot.

Vierailija

Lainaus:

En siis tässä mitään kerskailla halua, mutta tulipa vaan mieleen kysellä, olenko jotenkin pöpi, kun tällaiset jää mieleen. Mies kun ei muista ainoankaan vaatteen alkuperää..

av

Vierailija

Mies aina nauraa ettei voi olla mahdollista. Näköjään teitä on muitakin. Me ollaan vielä suurin osa vaatteista saatu eri paikoista.

Vierailija

Se, että mies ei muista ei minua ihmetytä. Mutta kun lajittelemme pyykkiä, minua ihmetyttää, kun miehellä meee pyykit aina sekaisin.

Lapsia kolme.

Itse tiedän jokaisista sukkahousuista ja alushousuista kenen ne ovat, (siis koko merkintää katsomatta) mutta mies sekottaa taidokkaasti. Jopa minun ja 9 vuotiaan tyttärenkin vaatteita...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat