Talvihaalaria alesta ensi talveksi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kovasti houkuttaisi ostaa ainakin yksi haalari ensi talveksi alennusmyynneistä.

8 kk tytölläni (> 70 cm) on nyt käytössä Ticketin baby baggie 74. Kyseessä on viime vuoden malli, joka on kyllä reilu nyt, mutta tuskin se enää syksyllä mahtuu.

Nyt mietinkin, että jos ostaisin samaa mallia ensi vuodelle niin mikä koko kannattaisi ostaa? 86 näyttää ihan valtavalta, mutta 80 tuskin menee koko talvea.

Baby baggie on toki reilua kokoa kun vertasin niihin "yksivetoketjuisiin" , irrottevalla vuorella oleviin malleihin, niin 80-koon niskahaaraväli oli mun mielestä tosi niukka, jalat sen sijaan tosi pitkät.

Kertokaa kokeneemmat kannattaako ostaa, kumpaa mallia ja mikä olisi koko!

Kommentit (13)

Vierailija

kävin myös huuto.netissä katsomassa ja ovat tosiaan aika hintavia. Itse tilasin tämän vuoden haalarin (myöskin ruskea) tuolta smartkidsista, ja maksoi lähetyskuluineen normaalihintaisena 99€! Eli mieluummin sieltä sitten kuin huuto.netistä...

Lainaus:

Huuto.netissä näyttäisi olevan aika monta uutta 86 baggieta myynnissä, mutta aika kovissa hinnoissa.

!

Jatketaan ale-metsästystä... =)

Vierailija

nyt löytyi Tanskasta ruskea baby baggie, n. 85€ postikuluineen (Forexin mukaan) Sain linkin tuolta toisesta ketjusta, kiitos sen antajalle! =)

www.katholt.com

Mä vielä harkitsen tilaanko.... Mistä päin Suomea sä olet, saataisiinkohan yhteistilausta aikaiseksi? Sitten maksais noin 75e per nenä. Mulla on sähköposti vain omalla koko nimellä, en haluais sitä tänne laittaa, mites sulla?

Vierailija

Niin yritin sanoa, että Keltaisessa Ketussa nyt alessa 80cm metsänvihreä, ja 80 ja 86cm Baby Baggie violetti. Käykää ostamassa jos värit natsaa. Niin ja hinta on nyt 79,10€.

Vierailija

Lainaus:

nyt löytyi Tanskasta ruskea baby baggie, n. 85€ postikuluineen (Forexin mukaan) Sain linkin tuolta toisesta ketjusta, kiitos sen antajalle! =)

www.katholt.com

Mä vielä harkitsen tilaanko.... Mistä päin Suomea sä olet, saataisiinkohan yhteistilausta aikaiseksi? Sitten maksais noin 75e per nenä. Mulla on sähköposti vain omalla koko nimellä, en haluais sitä tänne laittaa, mites sulla?

Vierailija

...ja ihmettelin myös miten niissä on niin eroja. Lieneekö ajatelleet, että ne jotka käyttävät kaksi vetoketjuista käyttävät myös vaippoja ja tarvitsevat enemmän tilaa.

Mutta asiaan. Meidän poika on nyt 1v6kk ja hänellä on ReimaTecin haalari koossa 86cm. Mutta jos seuraa veljeään niin tuo haalari ei mahdu enään helmi-maaliskuussa. Joten tilasin varmuuden vuoksi Baby Baggien 92cm. Siinä kun nimenomaan näytti tuo niska-haara pituus olevan pisin, mitä nyt olen mittaillut eri merkeillä. Toivon myös, että vaipat jää pois kesällä, joten tuo puku toimisi vielä alkutalvestakin(niin kuin Reiman 92 toimi isoveljellä aikoinaan). Sitten saa taas ostaa alesta isomman:)

Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kundi voi kasvaa aivan hirveesti ja koko puku jää käyttämättä ens talvena tai sitten se käy koko talven. Kasvua kun on hirveen vaikeaa ennustaa. Mutta älä vaan osta 80. Mieluummin se 86:)

Vierailija

Meillä tällähetkellä 1 v 6 kk tytöllä 86 cm Remu haalari ja aika sopiva. Ticketin mitoituksesta en osaa sanoa. Ottaisin 86 cm, 80 cm voi olla lopputalvesta pieni. Ja itse tykkään ehdottomasti mallista jossa vyötärökiristys, koska se jotenkin istuu paremmin, vaikka olisi vähän reilu. Mutta kai makuasia.

Ostin muuten alennusmyynnistä yhden Reiman takin tytölle, 92 cm ja aivan VALTAVA. Jotenkin kuvittelin, että 86 olisi llian pieni, mutta varmaan jopa 80 olisi riittänyt. Vaito-oikeus on ja arvon tässä että lähdenkö vaihtamaan vai säästänkö ensi talveksi.. Että kyllä nää koot lienee yhtä arpomista :p

Vierailija

Muista ottaa huomioon, että tänä vuonna Ticketien mitoitus on ollut niukempaa, meidän 10kk tyttö on nyt jotain 73cm pitkä ja Ticketin 74cm haalari on sopivan kokoinen, kasvunvaraa on, mutta ei paljoa.

Mutta kokoapu kelpaa tännekin, tyttö täyttää siis helmikuussa 2010 2 vuotta, joten mikähän koko kannattaisi ostaa 80 vai 86cm baby baggie?

Vierailija

olen hypännyt aina yhden koon yli ja nappiin on koko osunut vaikka ostohetkellä haalari usein valtavalta näyttääkin :) Pienet kasvaa vaan niin nopeasti.

Vierailija

Mäki ihmettelen miten kauhean paljon uudet haalarit maksaa Huutonetissä. Siihen kun lisää vielä postikulut niin avot. . Joskus jopa käytetyt haalarit nousee ihan hirveisiin hintoihin. Mistäköhän noi trokarit ostaa isoja läjiä halvemmalla, ja myyvät sitten hyvään hintaan siellä??

Itse maksoin nyt Baby Baggiesta 80€(sis.postikulut)Ostin KeltaisenKetun alesta.

Vierailija

Ruskean itsekin mieluiten ottaisin, laita siis ihmeessä viestiä jos löydät :)

Keltaisen ketun valkoiman huomasin, mutta se liila ei oikein miellytä ja vihreä on ehkä hiukan poikamainen. Huuto.netissä näyttäisi olevan aika monta uutta 86 baggieta myynnissä, mutta aika kovissa hinnoissa.

Meillä on nyt se muta/vaaleanpunainen ja on tosi ihana kyllä sekin, ajattelin niin että jos kiva väri löytyy niin ostan alesta, mutta jos ei löydy niin ostetaan sitten syksyllä uusista väreistä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat