Huomenna rv 20 täynnä, eikä liikkeitä juuri tunnu....

Vierailija

Tänään aamulla kun oikein keskityin niin tunsin pienen liikkeen-- koko päivänä en mitään. Tämä on neljäs raskaus, istukka ensimmäistä kertaa etuseinässä. Siis onko mahdollista, ettei vieläkään kunnolla tunnu mitään????

Miten muilla, kenellä istukka edessä?

Kommentit (10)

Vierailija

liikkeet tuntu 21+6 ja senkin jälkeen huonosti, monena päivänä olin varma,ettei liikkunu ollenkaan ja kävinkin päivystyksessä pari krt kunnes aloin uskoa että liikkuu mutten ite tunne

. Terve lapsi syntyi.

Vierailija

ja muun muassa rv 26 oli kovin hiljainen. Nyt rv 33 ja liikkeet on jo sen verran voimakkaita, että ne on helppo huomata päivittäin.

Vierailija

Minulla ainakin istukka edessä ja aluksi ihmettelin, kun liikkeet ei tunnu samalla tavalla kuin aijemmin samoilla viikoilla.

Nyt reilu kuukausi jälkeen on alkanut tuntumaan erittäinkin hyvin :D

Vierailija

ja vasta rv21 on liikkeet alkaneet tuntua ja silloinkin on saanu tehä töitä että ne tuntuu... Eli maata hiljaa hengittämättä selällään.....

Kolmas rasakus menossa 18+0 ja ei kertakaikkiaan yhtään mitään oel vielä tunutnut... :)

Vierailija

Ihana kuulla, ettei tarvitse huolestua:) On vaan niin kummallista kun kaikissa aiemmissa raskauksissa olen tuntenut liikkeet jostain 15 viikolta alkaen ja nyt näin..

Vierailija

kuusi raskautta, jokaisessa ollut siis istukka etuseinässä, ja ekat liikkeet olen tuntenut jokaisen raskauden kohdalla vasta rv. 21 jälkeen, selvät liikkeet tuntuneet vasta 25 viikon jälkeen. Sitä ennen saanut kuulostelemalla kuulostella liikkeitä. JA olen normaalipianoinen ihminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat