Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa hiusväriä, joka ei allergisoi? Olen pahasti allerginen mustalle värille.

Vierailija

Ja tummanruskealle. Niissä on siis jotain ainetta, joka allergisoi. Kutina on kamala, iho menee verille. Onko nykyään olemassa myrkytöntä väriä?

Kommentit (5)

Vierailija

allerginen, niin miksi ihmeessä haluaisit päänahkaasi vielä jotain myrkkyä? tatuointiako seuraavaksi havittelet? mikä ihmisiä vaivaa, kun kaikki pitää saada, ja yhtään ei oteta huomioon sitä että kaikille ei kaikki käy, niin kuin esimerkiksi napapaidat ja lantiohousut yli kolmetoistavuotiaille normaalipainoisille.

Vierailija

Niitä myy ainakin ruohonjuuri ja sen nettikauppa.

t. minä superallerginen TODELLAKIN värjään hiuksiani, sillä olen 30 v. ja selkeästi harmaantumassa. Nuorena harmaantuminen kulkee suvussa:(

Vierailija

Mulla on kans tosi paha allergia mustalle hiusvärille. Mut on jopa testattuki ja allergiaa aiheuttaa ppd... Jouduin teetättää värinpoiston ja nykyään kuljen sitten punapäänä :) Ainakin simin ja elumen värit on sellaisia joilla itse pystyn värjäämään... Niitä saa vaan kampaamoista. Elumen on suoraväri, mutta toimii sähkövarauksella ja jämähtää aika kivasti tukkaan =O Ja se sim on ihan kestaväri ja siitä löytyy hyvin värivaihtoehtoja, mustaakin :) Toivottavasti oli apuu...

Vierailija

Ne värit ei todellakaan ole mitään terveellisiä........

Sihen menee muutama vuosi tottua mutta nyt jos värjäisin edes hieman niin tuntisin itseni ihan pelleksi :D

Ja melko maantienharmaa tää on, mutta kyllä luonnollinen on aina luonnollinen ;)

Uusimmat

Suosituimmat