painia

Vierailija

Olen aina pitänyt painia kiihottavana,mm.ex-mieheni kanssa usein "esileikkinä" painittiin,ja jotenkin nautin kun piti mua tiukasti otteessaan.

Tykkään myös katsoa kun miehet painii,ja lopulta toinen joutuu ikäänkuin alistumaan...niinkuin joku vuosi sitten näin kun kaksi nuorehkoa poikaa paini leikillisesti puistossa,jäin katsomaan kun hetken päästä toinen istui päälle ja painoi kädet maahan,alla oleva yritti vapautua,mutta turhaan..päällä istuva pisti vielä polvensa kaverinsa käsivarsien päälle ja istui siinä tyytyväisenä...harvoin olen nähnyt niin hyvää selätystä,luulen että päällä istuva huomasi minut,kun välillä vilkuili mua päin,ja välillä alla olevaa kaveriaan.

Haluisin nähdä uudestaan samanlaisen tilanteen..onko muita naisia joilla samanlaisia mieltymyksiä,tai omia kokemuksia joka katselijana tai muuten?

Kommentit (4)

Vierailija

eli se että työnnetään persreikä mahdollisimman lähelle kaverin naamaa (nenää) ja lasketaan mahdollisimman raikuva ja haiseva pieru siihen naamalle.

Vierailija

Onhan paini aika eroottista puuhaa ja joskus nähnyt kyseisen selätyksenkin.

Siinä ei vaan toinen pysty paljonkaan tekemään,mutta toisaalta eikös se ole painissa tavoitekin?

Vierailija

Exä ei ollut fyysistiminua kovin paljon isompi ja hänen kanssaan painittiin.

Paras kerta oli pimeänä elokuun iltana ulkona, kostealla nurmella...

Vierailija

paini on seksikäs laji. Hommalla ei mukamas ole mitään tekemistä erotiikan kanssa, vaikka siinä kaksi miestä on fyysisesti toistensa kimpussa. Mutta kun se on sääntöjen mukaista urheilua niin miesten välinen kosketus tapahtuu "sallitusti", ilman epäilyä homoudesta, mikä muuten on kuitenkin kauhea tabu edelleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat