hcg rv 4+1: 60 ---> rv 5+1 ---> reilu 500.Onko norm.raskaus mahdollinen?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen aiemminkin tänne kirjoitellut,mutta nyt lyhykäisyydessään tarinani: Viikko ennen oletettuja menkkoja 3 pv. kestänyt verinen (niukempi kuin kk.vuoto), siitä muutama pv. kestänyt niukka ruskea vuoto, nyt ei mitään. Viikko sitten rv 4+1 ultra ja verikoe: kohdun limakalvolla "turvotusta", ei muita merkkejä raskaudesta, hcg 60. Tuomio: alkuraskauden keskenmeno. Kuulemma liika matala hcg ja kun ei mitään kohdussa kummempaa näkynyt.

Raskausoireita ollut koko ajan, myös ennen olettejen menkkojen alkua ja nyt uusiakin ilmaantunut,mm.nännit arat.

Tänään seurannan vuoksi hcg ja tulos: reilut 500 (en saanut tarkempaa arvoa hoitajalta ulos..) Perjantaiksi uusi verikoe ja aika naistentautien polille. Kohdunulkoisen poissulkemisesta puhui. Kysyin, onko tuo hcg liian matala kyseessä ollakseen normaali raskaus. Sanoivat, ettei välttämättä.

Kauhea viikko edessä odottaa "tuomiota"! Olen alkanut pelkäämään tuota kohdunulkoista, kun välillä oikealta puolelta munasarjaa tuntuu jotain pientä, ei kipua, mutta jotain tuntemuksia. Jostain kyllä luin, että kuuluisi ihan normaali raskauteenkin tuo. Niin ja vielä, jos hcg pitää normiraskaudessa nousta puolella per päivä, niin laskujeni mukaan aika lailla niin olisi.

Mitäs tuumaatte, voisko olla ihan normaali raskaus kuiteski? Vai onko nuo hcg:t auttamatta liian matalat? Tänään olis siis (tai on) rv 5+1.

Kiitos jos joku vastaa...

Kommentit (2)

Vierailija

joten minusta tuo on ihan normaali nousutahti. Eikä kai rv 4+1 pitäisi kohdussa mitään näkyäkään...? Minulle on ainakin ultrat tehty vasta aikaisintaan rv 6 tienoilla.

Mulla on lapsi jo syntynyt, mutta hcg oli rv 4 tienoilla vain 26, lähti nousemaan normaalisti ja tosiaan ihan normaali raskaus oli.

Minulla on myös taustalla kohdunulkoinen, jossa hcg oli jälleen rv 4 tienoilla vain 25, ja nousi normaalisti yli 800 ennen kuin alkoi nousta hitaammin. Tuolloin minulla oli myös vuotoa ja olin onnekas, että ylipäätään tein testin sen vuodon jälkeen. Ultra tehtiin rv 7 ja silloin todettiin, että ei ole kohdussa.

Eipä tästä varmaan paljoa apua ollut... kovasti voimia odotteluun ja heti vain lääkäriin, jos tulee kipuja.

Vierailija

Eli tänään oli uusissa verikokeissa ja ultrassa. Hcg oli jotain 1400 ja kohdussa näkyi, sanoikohan 1,8 mm pitkä, sikiö. Luultavasti näki myös sydämen löyvän. Viikot olisi siis 5+5, mutta meinasi lääkäri, että sikiön koko olisi tuohon liian pieni. Nyt sitten 13.1. taas ultraan, niin nähdään mitä pikkuiselle kuuluu ja onko kasvanut. Eli ei auta vielä huokaista. Tai no, kyllä mä jo vähän huokaisin: ei ainakaan kohdunulkoinen, eikä tuulimuna!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat