raskausmyrkytys vain tokassa ei ekassa..

Vierailija

onko kellään ollut tokassa raskaudessa raskausmyrkytys muttei ekassa?

Kommentit (7)

Vierailija

mutta kaverilla meni toisin päin. Mahdollista on, vaikka harvinaista. Raskausmyrkytys johtuu myös sikiön kudostyypistä, joten tällaisessa tapauksessa jälkimmäisen lapsen kudostyppi on epäsopivampi kuin ekan, voi johtua esim. isän vaihtumisesta tai ihan vaan sattumasta.

Vierailija

Kaksi ensimmäistä raskautta meni ongelmitta, mutta kolmannessa raskaudessa sain raskausmyrkytyksen. Ihan on vielä sama mieskin eikä mitään muutosta ollut tapahtunut. Kai se sitten poikkeus vahvistaa säännöt.

Tiedättekö muuten uusiiko raskausmyrkytys helposti eli onko suurempi riski saada se jos kerran on saanut?

Vierailija

Mulla oli just toisinpäin eli kaksi ekaa on tyttöjä ja komas oli poika ja silloin sain ton myrkytyksen. Poika raskaus oli muutenkin vaikeampi ja oli jos jotakin vaivaa. Luulen silti et mun raskausmyrkytyksen aiheuttaa ehkä ikä (36-vee) eiköhän kaikki riskit lisäänny mitä vanhemmaksi tulee.

Jännittää et uskaltaako sitä enää haaveillakaan neljännestä:/ Haluaisin kovasti vielä yhden lapsen. Niin ihania ne on!:)

T.3

Vierailija

Mulla on yks tuttu, jolla oli raskausmyrkytys vasta neljännessä raskaudessa viidestä. Tiedä sitten johtuiko siitä, että sillä kertaa tuli tyttö, muut kun on poikia... :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat