Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisi seksielämän taas vauhtiin pitkähkön viileän kauden jälkeen?

Vierailija

Koko syksy on ollut työn yms takia rankka ja seksi on jäänyt vähiin väsymyksen ja eritahtisuuden takia. Nyt sitten mies pimahti oikein kunnolla, kun en halunnut aamupanoa. En ole ikinä voinut sietää puolivillaisia aamukäpälöintejä, kun en niistä mitään saa irti.

No, mies ilmoitti, että ei enää pyytele mitään. Minä puolestani yritin häntä yöllä lähestyä, mutta huitaisi kiukkuisena käden pois joka kerta.

Typerä juttu, tiedetään, mutta niin totta. Mitä teen seuraavaksi?

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

Tällä hetkellä olen valmis toteamaan, etten tule tekemään seksialoitteita seuraavan kalenterivuoden aikana, Mitä muuta haluat?

Vierailija

Oon jo pidempään ihmetellyt sitä, miksi musta tuntuu etteivät seksuaaliset tarpeemme kohtaa. Ymmärtääkseni tilannetta paremmin aloin pitää seksipäiväkirjaa noin puoli vuotta sitten, En todellakaan väitä että seksielämän voisi esittää diagrammeina, mutta väitän tajunneeni pelkistetyn päiväkirjan avulla ensimmäistä kertaa n. 15 vuoden yhteisen taipaleen aikana mm. sen, miten riippuvainen seksielämämme onkaan kierrostasi ja väitän olevani paremmin perillä keskimääräisistä tarpeistasi kuin itse olet.

Tämä ei kuitenkaan vähennä sitä turhautuneisuuden määrää siitä tosiasiasta, että teen aloitteen itse yli 8 krt kymmenestä ja päädymme seksin pariin puhtaasti sinun aloitteestasi joka 80:s päivä.

En väitä, että seksielämämme olisi olematon, mutta mielestäni koko hommasta menee hohto, kun tajuan, että kuukaudessa on käytännössä hormonaalista syistä johtuen pari päivää, jolloin seksi sopii kuvioon ja tällöinkin aloite on "aina" omissa käsissäni.

Olen itse useampaan kertaan koittanut tuoda esille sitä, että käytännössä em. tilanne johtaa tunteeseen, etten ole mielestäsi lainkaan haluttava - mikä tosin sekin voi pitää ihan hyvin paikkansa, syistä riippumatta.

Tällä hetkellä olen valmis toteamaan, etten tule tekemään seksialoitteita seuraavan kalenterivuoden aikana, koska olen täysin kyllästynyt kuulemaan selityksiäsi siitä, miksei juuri nyt ole ideaali hetki. Rumasti sanottuna: Vittu, tämän parempia hetkiä ei tämän elämän aikana tule olemaan. Nätisti sanottuna lainaan A. Sirkesaloa, joka lauloi jotenkin näin: "jos odotat aikaa, parempaa aikaa, odotat seuraavaan elämään...mä olen nyt tässä....yllyttämässä...sinua leikkiini...".

Em. lähtökohdista uskallan heittää pöytään muutamia konkreettisia ehdotuksia, joiden pohjalta saisit minut hyvälle tuulelle:

-älä kysele, sopisiko seksi tai toimi hapuilevasti, jos teet aloitteen kerran parissa viikossa tai harvemmin. Seksi kyllä kelpaa, ja hienointahan siinä on oikeasti anteeksi pyytelemätön aloitteellisuus, joka saa minut tuntemaan itseni halutuksi.

-yllätä minut pari kertaa kuussa sulkemalla kylmän viileesti televisio kesken uutislähetyksen, riisumalla kledjut, ottamalla kullin suuhun ja etenemällä enempiä kyselemättä kohti jaettua iloa

-älä tyydy matelemaan, sillä myös minä olen valmis kantamaan oman korteni kekoon. Käske minua laittamaan muksut nukkumaan, vaihtamaan lakanat, laittamaan pari bissee pakkaseen ja saunan kuumaksi ennen lenkiltä palaamistasi.

Mitä muuta haluat?

Vierailija

Mä syön e-pillereitä, joten mulla ei ole mitään "homonaalista kiertoa". Mulla on veressä tasan saman verran hormoneita 21 piävää vuorokaudesta ja loput 7 päivää niitä ei ole, silloin mulla on kuukautiset. Se, että sä selität jotain mun kuukautiskierrolla kertoo vaan siitä, etä sä et ota mitään vastuuta itse mistään.

Sen sijaan sä voisit kiinnittää huomiota kahteen asiaan.

Ensimmäinenniistä on esileikki. Mua ei jaksa kiinnostaa sellainen esileikki, jossa sä työnnät kätes mun pilluun ja koitat, josko se olisi märkä. Sitten työnnetään kyrpä sisään jos se vaan menee. Mä en saa siitä mitään. Paitsi väsyneen päänsäryn huomiseksi, kun siihen kuluu kallista uniaikaa. Mulla on ihan tosi niin paljon töitäkin tän huushollin ylläpitämisessä, että jokainen minuutti unta on ihan tarpeen.

Toisekseen sä voisit käydä pesulla vähän useammin. Sä HAISET. Mä oon yrittänyt siitä kyllä sanoa ja vihjata että tuutko mun kanssa saunaan, mutta se on susta tylsää ja inhottavaa ja vastenmielistä. Ja hampaidenpesustakin sä aina huudat lapsille, mutta itse et viitsi pestä. Sitten sä oletat, että mä otan suihin, vaikka haju pitää pois samasta huoneesta...

Vierailija

meillä ei mies ole hallunnut seksiä puoleentoista vuoteen:( Olenpas muuten minäkin ilmoittanut että aloitan uuden elämän kun tämä vuosi loppuu...loppuu samalla mun selibaatti ja avioliittokin!:)

Sitä saa mitä tilaa!!

Vierailija

kuin tällainen kiukutteleva mies, joka vetää pultit kun ei saa tai rupeaa ruikuttamaan tai esittämään marttyyria? Panostaisivat sen sijaan seksiin, josta vaimokin saa jotain iloa.

Lainaus:

Tällä hetkellä olen valmis toteamaan, etten tule tekemään seksialoitteita seuraavan kalenterivuoden aikana, koska olen täysin kyllästynyt kuulemaan selityksiäsi siitä, miksei juuri nyt ole ideaali hetki. Rumasti sanottuna: Vittu, tämän parempia hetkiä ei tämän elämän aikana tule olemaan.

[quote]

Nyt sitten mies pimahti oikein kunnolla, kun en halunnut aamupanoa. En ole ikinä voinut sietää puolivillaisia aamukäpälöintejä, kun en niistä mitään saa irti.

No, mies ilmoitti, että ei enää pyytele mitään. Minä puolestani yritin häntä yöllä lähestyä, mutta huitaisi kiukkuisena käden pois joka kerta.

Vierailija

Eikä kyse ole siitä, etteikö mies osaisi, hän ei vain viitsi! Mulle kyllä tuputetaan munaa suuhun, eikä mulla ole mitään sitä vastaan, mutta olisi kiva itsekin saada suuseksiä, kuten joskus ennen. Ja ihan varmasti pidän hygieniasta huolta.

Ja tuo mieskirjoittajan ehdotus telkan sulkemisesta kesken uutisten on todella hupaisa ajatus. Meillä täysi mahdottomuus!

Ap

Uusimmat

Suosituimmat