Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunein Kalevalakoru?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Halikon pitkää (700mm) käätykorua (hopeana)? 10 vuotta sitten sain lahjaksi, mutta koskaan en ole pitänyt. Onko tuo ihan mummokoru?

Vierailija

mulla on se ruskealla kivellä, oli mulla hääpuvun kanssa. Vanamo kans löytyy ja tykkään siitäkin. Joululahjaksi sain juuri Venlan, ei mikään lemppari mutta ihan ok...

Vierailija

Niistä perinteisistä, arkeologisiin löytöihin perustuvista koruista Helsinki-solki, lintusolki (se, jossa riippuvat jalat), kultainen medaljonki.

Uusista designkoruista ykkössuosikkini Lumikukka. Pidän myös uudesta Venlasta sekä Helinästä. Samoin Birgitta-sarjan korut kauniita.

Lapsi-helaa en voi sietää. Ääliömäistä, että joka toisella äidillä sama koru. Lapsen syntymästä haluan muistoksi jonkin omaperäisemmän korun - ja mielellään vähän arvokkaamman, Lapponia-sarjasta. En halua olla klooni.

Vierailija

Mulla carmen sarjan rannekoru, joka on upea! Lisäksi samaa sarja kaulakoru. Erityisesti rakastan tuota rannekorua.

Lapsikorukin löytyy, mutta en sitä erityisen kauniina pidä. Se on hyvä arkikoruna, kun on pienehkö eikä herätä samalla lailla lapsen kiinnostusta kuin pitkässä ketjussa roikkuvat.

Vierailija

on muuten aika paljon muuttuneet siitä kun pääsin ripille ja sain lahjaksi jättimäisiä pronssivitjoja. Nyt on todella monia kauniita koruja siellä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat