Ärsyttääkö rikkaita ihmisiä se jos

Vierailija

köyhät ovatkin onnellisia elämässään eivätkä kadehti rikkaita kaikesta kehuskelusta huolimatta?

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

No sen huomaa jos yritetään päteä rahalla ja halveksutaan köyhempiä eikä siedetä toisten onnea koska se ei ole materiaalista.

vaikket myönnä

Vierailija

... ne veroeurot kartuttaa kassaan.

Jos vielä esim. käyttävät kunnallista päivähoitoa virkistystoimintana niin, ettei työssäkäyvän lapselle löydy hoitopaikkaa, niin enpä siitä iloitse.

Vierailija

että rikkaat eivät oikeasti voi olla onnellisia. Kaipa se on köyhille joku itsesuojelun keino. Vaikea kestää sitä, että joku voisi saada kaiken elämässään.

Vierailija

Päinvastoin mukavaa, kun kaikki ei kadehdi.

Monet (köyhät) ei nimittäin aina ymmärrä, että hyvällä palkalla on hintansa (minä esim. olen aina töissä ja laiminlyön perhettä, kun työ jutut ajaa arjessa ohi).

Vierailija

kuinka "onnellisia" nämä rikkaat ovat joita ei sitten "yhtään" ärsytä köyhän onni. Kiitos vain, en edes halua tietää paremmasta ja eiköhän nuo tuet kuulu ihan kaikille yhteiskunnassa joka niitä tarvitsee, ei tarvitse rikkaankaan olla niin KATEELLINEN köyhän onnesta:)

Vierailija

Lainaus:

että rikkaat eivät oikeasti voi olla onnellisia. Kaipa se on köyhille joku itsesuojelun keino. Vaikea kestää sitä, että joku voisi saada kaiken elämässään.

rikkaat yrittää väittää köyhiä kateellisiksi ja onnettomiksi. Olen erittäin onnellinen enkä kadehdi koskaan:)

Vierailija

mutta hyvin toimeentuleva ainakin, ja TODELLA onnellinen. (ok-talo+mökki+5 autoa, tulot mulla n. 2500 netto, miehellä n. 3500 netto)enkä ole kateellinen kenellekään, ihan oikeesti. musta on mukavaa olla muitten onnellisten, elämäänsä tyytyväisten ihmisten seurassa.

Vierailija

ei ole pääsyä oikeasti rikkaiden alueille ja tilaisuuksiin.

Köyhät yleensä pätevät sillä köyhyydellään, ja kuvittelevat olevansa muita parempia koska ovat köyhiä He myös ajattelevat, että jos heistä tulisi yht'äkkiä rikkaita, he olisivat parempia rikkaita kuin muut, koska ovat olleet köyhiä. hohhoijaa.

leuhkoja on ihan kaikissa ryhmissä, oli sitten rikas tahi ei.

Vierailija

köyhät sitten väittävät, että mekin ei olla ihan yhtä onnellisia. Mistä ne sen luulevat tietävänsä, olenko minä onnellinen vain en?

Vierailija

Lainaus:

köyhät sitten väittävät, että mekin ei olla ihan yhtä onnellisia. Mistä ne sen luulevat tietävänsä, olenko minä onnellinen vain en?

ja halveksutaan köyhempiä eikä siedetä toisten onnea koska se ei ole materiaalista.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

No sen huomaa jos yritetään päteä rahalla ja halveksutaan köyhempiä eikä siedetä toisten onnea koska se ei ole materiaalista.

vaikket myönnä

oikean onnen keskeltä. Toki voi olla oikeasti onnellisiakin rikkaita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat