Auttakees,tarviin vauvalle tavaroita enkä löydä kun olen KÖYHÄ :(

Vierailija

eli haluaisin kovasti esim ostaa jumppamaton,mutta esikoisella toimi hyvin tiny loven ja haluaisin sellaisen :) silloin vaan saimme sen lahjaksi ja nyt kun kävin lastentarvikeliikkeessä huomasin sen maksavan 59e!!!! KAMALAA!! Eihän mulla ole tollaiseen varaa...

Ja halvemmat on sit niitä muovisia vekottimia... :( mut kaipa köyhän on sopeuduttava...

Ja huutiksestakin metsästin niin joko myyvät tooosi kalliilla käytettyjä tai sit halvalla toooosi kulahtaneita :(

Johonkin kadonnut se kirppari-idea vissiin...

Tietääkö kukaan mitään nettikauppaa tmv joka olisi edes puolet noista lastentarvikkeen tai huutiksen hinnoista???

Kommentit (4)

Vierailija

Ihan on toivottu ja yritetty lapsi silti :)

Esikoiselta on onneksi paljon tallessa (vaunut,sänky yms) mutta sellaisia pieniä plussa-lisiä ois kiva vaan hankkia... eli ilmankin tulen toimeen :) olisi vaan KIVOJA,eli köyhäkö ei saa lapselleen haaveilla ylimääräisestä... ok?

Ja sitten. Vaikka olenkin köyhä niin en elä sosiaalituilla. Miehellä on vakityö (nettopalkka vaan 1600e/kk) ja mä oon ollut töissä,ikävää kyllä tältä paikkakunnalta ei löydy kuin siivoojan hommia...

Irtisanoivat kun kuulivat et oon raskaana. Nyt on valitus vetämässä mut ei se tähän rahatilanteeseen auta...

ap (miks ees vaivaannun selitteleen....)

Vierailija

mutten silti raaskinut ostaa tuollaista jumppamattoa. Meillä on sellainen muovihökötys ja kaikki kolme lastamme ovat tykänneet siitä kamalasti. Musta rahansa voi sijoittaa fiksumminkin.

Vierailija

pöytäkirppiksiltä. Huutis ei ole ollenkaan sun juttus, siellä kaikki on kallista. Yritä välttää sitä paikkaa.

Huolehdithan ettei köyhyyteesi jatkossa tule enää lasta kärsimään eli ehkäisy kuntoon?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat