Kostumisesta

Vierailija

Ihmettelen itteeni että kun on niin sahara olo turhan usein. Oikein hävettää nyt kun on uusi kumppanikin ja todellakin halukas olo muuten, mut... Oon alkanut miettii et voiko se jotenkin juontuu kesällä olevasta stressista jonka seurauksena mulla jäi menkatkin pois. En oo ees kehdannut toiselta kysyy et miltä se tuntuu kun oon niin kuiva. Auttakaahan siskot ja miksei veljetkin.

Kommentit (15)

Vierailija

voi käyttää mitä vain kasvipohjaistakin öljyä. Esimerkiksi rypsiöljy on mitä parhain ja helposti saatavilla oleva, mauton liukkari.

Vierailija

Jossain vaiheessa ennen seksiä öljyä itsesi esim. ceridalilla. Liukkaus kestää pitkään ja tuntuu varsin luonnolliselta. Huomattava ero liukasteisiin, jotka pitää laittaa juuri ennen aktia ja jos pano kestää pidempään, lakkaavat vaikuttamasta. Suosittelen öljyä! Sitä voi laittaa jo vaikka pari tuntia etukäteenkin tms.

Vierailija

Öljyämisestä vielä, että samalla saat itseluottamusta halukkuutta lisää kun levität sitä öljyä ja tunnet kädelläsi lämpimän ja liukkaan itsesi. Ahh.

Vierailija

...edelleen poissa. Työterveyslääkäri sanoi että tulevat kun on tullakseen. Täytyy nauttia siitä ettei ne kirotut kuukauden "piristäjät" vaivaa tällä hetkellä, mut toi kostumattomuus haittaa :( ei mulla enään ole stressiä, sillon kesällä oli ero ja sit viel sellanen leikkaus tonne alapäähän ja tukee ei tullu leikkaukseen keltään kun kavereille en puhunut ja silloinen mies nykyinen eksä vaan valitti kun ei pilluu tullu.

Vierailija

vaan yleensä niiden päällä. Kuka sitä nyt peiton alla nussisi, lämpöhalvaushan siinä tulisi. Sänky on vain osoittautunut käytännöllisimmäksi alustaksi. Toki välillä saunan lauteilla ja olohuoneen sohvalla, mutta kyllä sänky on ykkönen, jos silloin tällöin saa jossain erikoisemmassa paikassa esim. anoppilan saunassa tai metsäretkellä. Ja öljyt on liukasteena todella syvältä. Ei tunnu lainkaan luonnolliselta ja sotkee kädet ja kaikki.

Lainaus:

tosi kiihottavaa... Totta kyllä, että silloin ei kannata sängyssä pyöriä, mutta ei me muutenkaan peiton alla harrasteta.

Vierailija

Kokeile vaikka itse, anna miehellesi öljyhoito ja ota sen jälkeen suihin.

Mutta vaikka se ceridal ei maistu millekään, niin voihan se öljyinen tunne tuntua jostakin epämiellyttävältä suussa. Toisaalta ei sitä nyt niiiin paljon tarvi läträtä! :) Jos limakalvot on muutenkin kuivat, niin tuo ceridal on oiva siihenkin.

Vierailija

...se sitten maistu miehestä pahalle? Meinaan vaan että jos salaa itteeni alan liukastelee niin enhän voi antaa miehen nuolla kun oon öljynnyt itteeni. Kiitos vinkistä kuitenkin ja lisääkin mielellään otan vastaan.

Ap

Vierailija

mutta sellainenkin pointti vielä tuon öljyn puolesta, että sormeilu tuntuu sata kertaa paremmalta! Itse melkein inhoan sitä, kun en kostu kunnolla ja mies haluaisi hyväillä minua "kuiviltaan". Mutta voi mikä nautinto se on tuon öljyn jälkeen!

Vierailija

Tarkoitusta varten kehitetyt on kaikista parhaita ja niistä paras on ID Glide. Eikä lopu luisto pitemmässäkään sessiossa. Vai että ruokaöljyä. Kiva kun on rasvassa kaikki paikat lakanoita myöten, on kokeiltu, huhhuh mitä vinkkejä...

Vierailija

Onko sinulla yhä menkat kateissa? Hormonit siinä tapauksessa syynä, ei stressi. Ja voithan keskustella tästä asiasta ihan suoraan, se helpottaa stressiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat