Olen opiskelija ja asetan ensivuoden tavoitteekseni säästää 5000e vuoden aikana

Vierailija

Minä pystyn siihen, teen sen =)

se tekee reilu 400 euroa kuukaudessa

tuloni ovat tällä hetkellä vajaa 900 euroa lapsilisineen yms päivineen, vuokraa ei tuosta summasta tarvitse enää maksaa

teen mahdollisimman halpoja, mutta hyviä ruokia, ostan lihat AINA alennuksesta, tarkalla laskemisella onnistun =)

en tilaa yhtään mitään mistään enkä osta itselleni vaatteita kuin ehkä kirpparilta

Kommentit (4)

Vierailija

että tässäkin kuussa, olen ostanut satasen digikameran ja 200 euron tietokoneen, menee vain niin paljon vähemmän rahaa ruokaan kun koululla saa syödä (lapset tietysti myös syövät tarhassa)

päivät venyvät aina 4 asti ja klo 5 ennenkuin ollaan kotona niin ei sitä rahaa kerkii tuhlaamaankaan =)

vuosi on lyhyt aika ja moni opiskelija saakin vain tuon verran kuukaudessa mitä minulle jää =)

lapset eivät tarvitse mitään uusia juttujakaan joten aion laittaa rahat säästöön myöhempää käyttöä varten. Eikä se niin pennilleen ole vaikka en tuota 400 euroa kuukausittain saisikaan laitettua, mutta moni opiskelija tosiaan saa vain tuon verran, jos sitäkään, 2 pientä suuta lisää ruokittavana ei juuri ruokalaskussa tunnu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat