voiko lasta kastaa kirkon jäseneksi jos kummatkin vanhemmista on pois kirkosta?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kirkosta erottiin paperien tultua postista. Väännettiin maistraatin k-pää ämmän kanssa nimestä joka ei ollut edes erikoinen vain jotenkin kieliasun vastainen???

Ei antanut luonto periksi. Riita meni jo ihan henkilökohtaisuuksiin virkailijan puolesta.Eipä ollut kovin erikoinen toimitus ja eikö se ole jokaisen oma asia kastaako lasta vai ei.

Kysymykseen niin kyllä toisen vanhemman pitää kuulua kirkkoon.

Vierailija

Lainaus:

Kirkosta erottiin paperien tultua postista. Väännettiin maistraatin k-pää ämmän kanssa nimestä joka ei ollut edes erikoinen vain jotenkin kieliasun vastainen???

Ei antanut luonto periksi. Riita meni jo ihan henkilökohtaisuuksiin virkailijan puolesta.Eipä ollut kovin erikoinen toimitus ja eikö se ole jokaisen oma asia kastaako lasta vai ei.

Kysymykseen niin kyllä toisen vanhemman pitää kuulua kirkkoon.

Vierailija

minä olen suomessa kirkon jäsen ja lapset kastettiín silloin ennen kun hän erosi. voikohan kastaa suomessa?mieheni on ruotsinkansalainen ja lapset myös en minä.

Vierailija

Uskomattoman pölvästiltä vaikutat rahan säästössäsi. Kannattaisiko miettiä miksi erositte kirkosta ja miksi ihmeessä haluat liittää lapsesi sellaisen yhteisön jäseneksi johon et itse halua kuulua. Säälittävä olet.

Vierailija

Voitte liittyä kirkkoon (tai edes toinen) ja erota sitten kastetoimituksen jälkeen. Näin teille ei tule edes kirkollisveroa maksettavaksi, mikäli ette ole jäseniä 1.1.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat