Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt liikkeellä jotain sellaista vatsapöpöä, joka aiheuttaa

Vierailija

pahoinvointia ja sellaista oloa, että olisi syönyt jotain pilaantunutta?

Mulla ollut sellainen olo nyt nelisen päivää, eikä tunnu menevän pois. Rv 15 menossa, eikä tähän asti ole ollut minkäänlaista pahoinvointia, pelottaa, että nytkö se alkaa...

Kommentit (10)

Vierailija

pöpö joka aiheutti huonon ja etovan olon, ei ollut yhtään ruokahalua, väsytti ja selkä ja jotkut muutkin lihakset oli hirmuisen kipeät. Olin just tietysti silloin joululomani aloittanut. En ole raskaana. Nyt n olo mennyt ohi.

Vierailija

Viimeinen sairastunut on juuri toipumassa. Minulla ja osalla lapsista se alkoi pahana olona, ruoka ei maistunut, sitten närästi ja lopulta oksennettiin. Pari lasta oksensi koko yön, minä ja pari muuta vain muutaman kerran. Sitten oli päivän parempi olo ja sen jälkeen alkoi monta päivää kestävä ripuli ja ruokahaluttomuus. Miehellä ja yhdellä lapsella oli pelkästään ripulia, jota kesti kuusi päivää.

Vierailija

raskauspahoinvointi vasta viikolla 13 ja kesti viikolle 20, hurrasin jo ettei mulle mitään pahoinvointia tulekaan kun opuksissa lukee että päättyy useimmiten 12 viikon tietämillä

sama myöhäin pahoinvointi on ollut myös kolmessa muussa raskaudessani, tosin alkaneet jo viikolla 10

Vierailija

jossa lapset oksensivat yhden päivän ja kuumeilivat pari päivää ja huonoa syömistä kesti muutaman päivän. Meille molemmille vanhemmista tauti tuli juuri etovana olona ja älyttömänä väsymyksenä, ja tätä kesti monta päivää.

Vierailija

Mulla oli muutaman viikon ajan ympäri vuorokauden paha olo. Luulin jo olevani taas raskaana, ku tuntui ihan samanlaiselta, ku raskauspahoinvointi, mut nyt se on mennyt ohi. Luulisin siis, että oli joku pöpö.

Vierailija

Tulin kuumeeseen la-su yönä, oksensin su aamuna, sen jälkeen päivän-parin pahoinvointi ja yhä kuumetta.. Mutta sain sen vanhemmillani käydessä, ja heillä tauti oli erilainen. Äiti vain voi pahoin, muttei oksentanut, monta päivää siltikin. Isä sai kuumetta ja voi pahoin, eikä oksentanut, ja isoveljeni sai kaikki vaivat kuten minäkin.

Mutta, pelkään pahoin että se on raskaudesta johtuvaa kohdallasi, ap.

Vierailija

raskaanakaan. Minulla oli siis viisi päivää kestänyt vatsatauti noin kolme viikkoa sitten ja pahoinvointia jatkuu aaltoilevana vieläkin. Ruokahalua ei juurikaan ole. Raskaustestejä olen tehnyt kaksi ja negatiivisia ovat, joten raskaana en ole vaikka pahoinvointi samanlaista kuin kahdessa aiemmassakin raskaudessa. Minulla on kerran ennenkin ollu kaksi kuukautta kestänyt vatsapöpö, kävin sen aikana montakin kertaa lääkärissä, mutta mistään vakavammasta ei ollut kyse.

Uusimmat

Suosituimmat