Melba, ootko koskaan ollut täällä ilkeä kenellekkään? tuntuu että vastaat melkein joka

Vierailija

ketjuun niin mukavasti ja auttavaisesti

Sulla on varmaan paljon ystäviä, niin mukavalta tunnut

Kommentit (5)

Vierailija

rehellisesta ja reippaasta tavasta vastailla. Oikeasti tunnut mukavalta ihmiseltä! Kirjoitat selkeästi ja ja et turhia, vaan asiaa.

Jatka samaan malliin :). On ihana että on sympaattisiakin ihmisiä täällä av:lla- tuntuu liian usein että aina tulee vaan jotain v-ilu tekstiä jos jotain kysyy..

Vierailija

En osaa tähän oikein kunnolla vastata, ehkä syy on laiskuus, sillä en jaksa rekisteröityä aina ulos ja sisään (mitä nyt tämä uusi palsta aina ajoittain heittää mut ulos!), kun kirjoittelen eri palstoille. Vuositolkulla, jo ennen vuotta 2003 olen tällä nimimerkillä kuitenkin kirjoitellut, sillä muistan, että pelkäsin, että joku ehtii nimimerkkini nappaamaan, kun se rekisteröitymispakko silloin olikohan 2003 tuli.

Niin, mutta en kirjoita vierailijana mitään ilkeilyjä. Niin, mutta joskus kyllä kirjoitan ilman nimimerkkiä. Olen avoin ihminen ja itsestäni voin kertoa täällä mitä vaan, mutta joskus kirjaudun ulos ihan tarkoituksella kysyäkseni vaikka jonkun läheisen terveydentilaan liittyvistä asioista. 98 prosenttisesti kirjoitan aina kuitenkin nimimerkillä.

Vierailija

Kiva kuulla, että joku tykkää.

Toisaalta tiedän myös tämän nimimerkin käytön kääntöpuolen, parhaat ovat kuulema printanneet kirjoituksiani talteen ja aikovat niille naureskella jatkossa ;-) Mutta ihan vapaasti vaan, halvat huvit on kuitenkin ja pitäähän Suomen suossa rämpivää metsätaloutta kannattaa. Olisikohan talousjuttuihin liittyneet nuo jutut? Luultavasti. En täällä ole kuitenkaan minkään asian asiantuntija, joten kaikkiin mun juttuihin voi suhtautua ihan samalla tavalla kuin kenen tahansa vierailijan teksteihin eli kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan (ja osaan).

Vierailija

Kiitos kauniista sanoistasi.

En ole täällä koskaan kellekään tarkoituksella ainakaan ollut ilkeä, toki on mahdollista, että joku on joskus asian niin kokenut. Vastailen aika "reippaasti" omia mielipiteitäni, joten on mahdollista, että joku niistä loukkaantuu.

Ystäviä minulla on kymmenkunta, valitettavasti vain tämä lapsiperheen elämä on sellaista, että aika harvoin ehditään heidän kanssaan tapaamaan, mutta onneksi nykyaikana on näitä vempaimia, joilla saa pidettyä kätevästi yhteyttä vaikka yhteistä aikaa tai maatakaan ei aina löydy. Koskaan ei kai voi olla liikaa ystäviä ja kuten arvata saattaa, niin minulla on osa ystävistä jopa tämän vauva-perhe-foorumin kautta - vanhimmat jo 8-9 vuoden takaa. Taidan olla vielä sellaista sorttia, että tykkään ystävistäni ihan hirveästi, liekö kyse siitä, että mulla ei ole (eläviä) sisaruksia, niin olen aina ystävistäni kovasti pitänyt ja he ovat minulle tärkeitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat