Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mieheni lähettelee itsestään kuvia johonkin numeroon

Vierailija

Olen nyt aika järkyttynyt.

Etsin miehen kännykän muistikortilta hänen ottamiaan joulukuvia. Siellä olikin lisäksi aikas julkeita alastonkuvia miehestä eri puolilla asuntoamme.

Kun ryhdyin tutkimaan puhelinta tarkemmin, kävi ilmi, että mies on lähetellyt näitä kuvia eri numeroihin. Mm. jollekin sellaiselle nettisivustolle, jossa etsitään kuvien kanssa seksiseuraa tai sitten jätetään alastonkuvia arvosteltavaksi (googletin numeron ja sellainen sivu sen takaa paljastui).

Siis mitä ihmettä? Oksettava olo. Mies touhuaa tällaista selän takana.... Pitäiskö lähteä ovet paukkuen kaverin luo vai mitä. Olen ihan turta ja itkettää.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä tuo on aika selkeä merkki siitä, että miehesi ei ole tyytyväinen parisuhteeseenne. Ja kun ei halua asiaa kanssasi edes käsitellä, kannattaa sun nyt valmistautua pahimman varalle eli siihen, että liittonne hajoaa. Ei nyt aktiivisesti vielä eroa hakemaan, mutta selvittelet asioita, omistuksia, oikeuttasi asua asunnossanne eron jälkeen ja miten selviät taloudellisesti kun mies poistuu, kas kun ennusmerkit ovat olemassa, on tyhmää olla varautumatta asiaan.

Sitten kannattaa miettiä, miten parisuhdetta voi parantaa, onko miehellä joku kriisi menossa? Seksin puute tai haluttomuus omaan puolisoon on merkki jostain muustakin, tasapainosta asioiden käsittelyssä, luottamuksen puute, rakastaja jne.

Jokaisella aikuisella tulee joskus kaipuu nuoruuden viliin menoon, ei ymmärretä että ne ajat ovat ollutta ja mennyttä, on löydettävä uudet tavat nauttia elämästä. Miehesi on kuitenkin aika vakavissaan muutoksen haussa, kun on ryhtynyt toimimaan, ei ole enää ajatus/haave. Jos miehesi ei halua puhua asiasta, etsi joku perheterapeutti tai vastaava ulkopuolinen, joka osaisi muodostaa kokonaiskäsityksen teistä. Epäilen vain että kun miehesi on valmiiksi "syytettyjen penkillä", ei hän tuohon tule osallistumaan.

Toki jos olet jalomielinen ja sallit miehellesi syrjähypyn liittonne pelastamiseksi, osta sille lomamatka thaimaahan, rellestäköön siellä ja haikailkoon nuoruuttaan. Toki taudit se tuo tullessaan joten sun oma halusi miestäsi kohtaan saattaa lopahtaa siihen.

Vierailija

Osassa haetaan oikeasti seuraa ja osassa ei.

Mitäpä jos miehesi vain haluaa huomiota, ajatus siitä että joku näkee hänen nakukuvansa kiihottaa. Kyllä mä jotenkin voisin tuon ymmärtää.

Vierailija

kun sanoit miehelle asiasta, hän kiisti sen kokonaan ja sillä hyvä.

Erittäin, erittäin paha merkki. Ja täysin sopimatonta käytöstä parisuhteessa, sekä tuo kuvien lähettely että kieltäytyminen kommunikaatiosta ja suoranainen valehtelu. Mitä mieltä olisit miehestä, joka kohtelisi näin parasta ystävääsi, tai äitiäsi, tai tytärtäsi, tai sisartasi? Niinpä niin. Muista, että olet täsmälleen saman arvoinen, kuin kuka tahansa muu ihminen, ja ansaitset samaa kunnioitusta.

Eroajatus kävi sinulla jo mielessä. Sinuna minä sanoisin miehelle, että tilanne on joko se, että menette yhdessä pariterapiaan ja käsittelette tämän asian, tai että hän voi alkaa valmistautua siihen, että suhde päättyy.

Älä jää hautomaan haavoja, pilaat vielä vuosia elämästäsi. Tee asioille jotain nyt.

Vierailija

Olen itse sinkkuna osallistunut samanlaiseen touhuun haluissani,kun ei seksikumppania ollut ja nyt se jopa kaduttaa...Olen siis nainen.

Miehesi kaipaa selvästi ehkä roisimpaa seksiä tm.jota et pysty hänelle ehkä tarjoamaan,valitettavasti.Mielestäni tuo on jo askel pettämiseen...Keskustele hänen kanssaan asiasta ja tee johtopäätökset,itse lähtisin kävelemään,törkeä loukkaus.

Vierailija

Mies vaan sanoi, ettei hän mitään ole lähetellyt. Otti puhelimen ja poisti kuvat.

Ei suostunut puhumaan asiasta. Ei asiallisesti eikä sittenkään, kun aloin itkeä.

Vaikka eihän selittelyt tapahtunutta muuta. Kukaan ei ole koskaan loukannut mua näin. Vaikka selittelisi mitä, en halua enää jatkaa.

Tapahtuuko tällaista paljon vai onko mulla vaan ollut harvinainen paskiainen miehenä?

Vierailija

aikoinaan kiinni vähän samansuuntaisesta touhusta. Selvisi että hänellä oli kenkäfetissi ja hän oli kiinnostunut maksullisista naisista. Ihan järkyuttävä tilanne mulle, en olisi IKINÄ miehestäni uskonut. Ero siinä tuli ja nyt jälkikäteen voi sanoa että hyvä niin. Toivotan sulle ap tosi paljon tsemppiä ja voimia! Tärkeetä olisi varmaan nyt saada miehestäsi jotain ulos että voisitte asiasta keskustella ja edetä sen mukaan.

Vierailija

Mieheni on jäänyt samoista jutuista kiinni...tiedän varsin hyvin tunteesi!Hän myös kielsi loppuun saakka mitään tehneensä tai lähetelleensä,heh!Sitten yksi yö ratsasin hänen puhelimensa niin eipä mies voinut enään mitään kieltää!!Hänellä oli myös salainen liittymä jolla hän tätä teki,sitähän ei ole mulle vielä myöntänyt eikä tarvinnut koska tiedän sen!!

Noh nyt eletään ns.suhteen jatko ajalla ja sanoin että seuraavasta lähden kälppimään!!

Kaiken tämän syynä on se että hänen mielestään minä en pidä häntä haluttavana ja seksikkäänä,hän on tehnyt omia olettamuksiaan meidän arjesta ilman edes kysymyttämänä...

Vierailija

Ihan sama, mitä seksiseuraa etsii. Minusta törkeää toimintaa jokatapauksessa.

Olisi sitten reilusti sanonut, ettei halua elää enää kanssani, eikä vaan touhunnut tuollaista selän takana.

En voi enää kunnioittaa häntä. Hän ei ole silmissäni enää mies, ei mitään.

Vierailija

En pysty edes nukkumaan. Ja huomenna tärkeä neuvottelu töissä.

Eli anteeksi kamalasti, kun tuli jonkun mielestä tehtyä väärä sanavalinta.

Oikeesti. Vielä kurjemmalta tuntuu, kun jonkun mielestä tämä tilanne ei edes voi olla totta. Toivoisinkin, ettei se olisi.

Mitä te provoilun hokijat oikein tuosta hokemisesta saatte? Jos jollakulla on oikeasti paha mieli ja syystä, niin syytätte valehtelijaksi? Kiitos vaan.

Eikä tee mieli rauhoittua.

Vierailija

Mähän olisin ollut koko suhteen ajan ollut kiinnostunut vähän mielikuvituksellisemmasta seksistä, jos ois vaan mies siihen suostunut. Eli ei nyt mielestäni siitä kyse, ettei olisi kotona saanut seksiä.

Yritin miehelle tästä jutella uudelleen asiallisen rauhallisesti. Sanoin, että kai hän ymmärtää, että tässä todennäköisesti ero edessä ja että sitäkö hän on halunnut, ei ole vaan saanut avattua suutaan.

Miehen ainoa selitys on se, että kun näitä palveluja mainostetaan nettisivuilla niin hän oli utelias ja halusi kokeilla. Ei kuulemma halua erota.

Mun mielestä äärimäisen lapsellista käytöstä, jos nyt tuo miehen "selitys" edes pitää paikkansa. Hänen mielestään kyse ei ole pettämisestä, eikä hän ymmärrä, miksi nostin asiasta metelin.

Yllättävää, että näin monen vuoden jälkeen paljastuu, että meillä on ihan eri arvomaailma.

Taloudellisesti en pelkää eroa. Minulla on hyvä työ ja asumme vuokralla, joten ei tarvitse kämpästäkään ruveta tappelemaan. Etsin uuden asunnon ja muutan. Täällä en pysty enää asumaan, joka huoneessa näen silmissäni vaan miehen niissä törkeissä kuvissa.

Vierailija

ehkäpä hän lähettää niitä vain saadaakseen "kehuja" ja "ihailuja" joltan hotline pla..pla..tytöltä, jos hän on epävarma itsestään tai ehkäpä joku on sanut hänelle jotain loukkaava ulkonäöstä.. Kannattaa nyt jutella tai seurata vähän aikaa ennen kuin päätät erota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat