Miksi mä haisen!

Vierailija

Viimeisen puolenvuoden aikana olen alkanut haista ihan kamalasti. Varsinkin kainalot. Käyn suihkussa kerran päivässä ja nykyään joudun pesemään kainalot useamman kerran päivässä. Mikään dödö ei enää pidä. Ennen tosi raskaassa ja kuumassa duunissa deudorantti piti koko päivän!

Ei helvetti...

Todella kiusallista ja nyt olen niin hysteerinen että nuuhkin itseäni kokoajan ja kannan hajusteita mukana.

Voiko johtua etten ole päässyt saunaan moneen kuukauteen ja kuona-aineet pukkaa sitten hien mukana ulos?

Mä en voi kohta liikkua yhtään missään. AUTTAKAA!

Kommentit (8)

Vierailija

keitetyillä perunoilla ja kastikkeella..... Mut olisit nyt edes kertonut, että sulla ei ole yhtään ainoata vaivaa/krämppää ;)

Vierailija

Vai niitä Golden tuotteita? Että te jaksatte...

Normaali riittävä (ei liian vähän, ei liikaa) ravinto pitää suolen puhtaana ja kilot kurissa.

Vierailija

Tulehdus ja vajaatoiminta. Hirveä hikoilu ja haju loppuivat kortisonikuuriin ja tyroksiini-lääkitykseen.

Hormonaalisia syitä miettisin myös.

Vierailija

joka pitää suoliston puhtaana kuonasta. Hiki oli lakannut haisemasta totaalisesti jo muutaman vuoden käytön jälkeen

Ajattelin tossa jokin aika, että koitan mitä tapahtuu jos olen ilman... Tasan vuoden päästä alkoi hiki haisemaan... Ensin syytin paitaa ja suihkussa käymättömäyytt....

Kunnes kahden viikon päästä jysähti tajuntaan: Suolsito on vuodessa kerännyt niin paljon kuonaa, erttä se alkaa tulla jo ihosta läpi =OOO

Aloitin siis käytön uudestaan ja ekan viikon ajan kävin about 4x/pv paskalla ja kahdessa viikossa alkoi hien haju häipyä ja nyt olen taas jo käyttänyt puoli vuotta ja on kyllä ihan eri olo.....

Suosittelen siis lämpimästi suolsiton puhtaanapitoa.. Se on kaiken terveydeen Aja O vaikka sitä ei missään kerrotakkaan....

Ja 80% elimistön vastustuskyvystä on myös suoliston kunnosta kiinni...... (tämän satun tietämään kun läheinen sairastui vakavaan syöpään ja syöpälääkäri kertois)

Vierailija

Lainaus:

ravintolisä kyseessä? miten muuten vaikuttaa, tuleeko lisää pirteyttä tmv

Päänsäryt loppui siihen paikklaan. Sairastelut myös ja jokapäiväiset päikkärit töiden jälkeen.... Ja niin milojona asiaa etteen edes varmaan kaikkia osais enää asnoakkaan :)

En kyl viitseis mainostaa varsinkin kun se on kotimyyntituote ja ne ei kovin korkeassa huudossa ole täällä ;) (En ole niidern myyjä kumminkaan, ainoastaan käyttäjä)

Ja varmasti löytyy muitakin tuotteita joilla suoliston saa pysymään kunnossa.....

Se vaan on kylmä tosiasia, että ihmiset jaksaa jonkun pari viikkloa/max 2kk käyttää jotain tuotetta ja sit ne kyllästyy... hei tiedoksi vaan: Ei ne käyttämättömänä toimi :D

Mä en todellakaan luota siihen,e ttä länsimainen ruoka olisi terveellistä ja siitä saisi kaiken tarvitsemansa ja se pitäisi suoliston puhtaana... Näkeehän sen jo länsimaisten ihmisten painosta ja moninaisista sairauyksistra ettei se ruoka ole mitään ihmisten tuokaa...

Eli myös tuo on syy miksi syön suolistoa puhdistavaa ravintolisää :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat