Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla tupakka-kahvi-tupakka-kahvi kierrettä aamuisin :D

Vierailija

Kun herään, on pakko mennä heti tupakalle, no tupakka pistää tekemään mieli kahvia ja lähden sitä keittämään, kun kupillisen oon juonut puoleen väliin saakka, niin kahvi pistää tekemään mieli tupakkaa ja menenkin sen kuppini kanssa uudestaan tupakalla... kahvipas loppuu tupakalla ollessa ja pakko mennä hakemaan lisää kun tupakan jälkeen tekee mieli kahvia..

oon miettinyt että tuliskohan tuota kierrettä jos suoraan odottaisin sitä aamutupakkaa sen aikaa että kahvi on valmis, kerran kahvia ei voi juoda ilman tupakkaa ja toisinpäin

:D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

en ihan noin tiheästi kyllä polta mut aamuisin tulee kyllä eniten tuppakkaa poltettua.

Mulla olis kyllä resepti odottamassa sitä lääkettä varten minkä pitäis tupakoinnin lopettamisessa auttaa. Sais vaan aikaseks hakea sen apteekista.

Vierailija

tekemään niistä kumpaakaan.

Mutta joo kyllä mä tunnen paljon tollasia ihmisiä. Työpaikallani menee isolla osalla asiakkaista aamu tuohon malliin, he kun ovat kaikki runsaasti tupakoivia.

Vierailija

ja sit menee tunti- pari ennenkuin meen seuraavaksi. Tuntuu vain et jotain puuttuu toisesta kädestä jos en mee sen kahvikupin kans uudestaan tupakalle :D

eikä pysty odottaa et kahvi valmistuis ku tahtoo heti herättyään tupakil :D

pitäis joku ajastin hommata et kahvi olis valmis ku herää, sit kävis vaan hakemas kupillisen ja painuis kessulle =) hehheh

Vierailija

Hyi helvetti, tupakkaa ja kahvia tyhjään vatsaan! Yök!

Olen kans joskus polttanut, mutta eipä tee enää mieli, tupakka on vaan enää ällöä!

Vierailija

Sitten se kahvi onkin valmista kun tulen takaisin ja saa ensimmäisen kupillisen, jonka jälkeen tupakalle. Tupakka, kahvikupillinen, tupakka... Tätä tahtia menee mun aamuni :)

Vierailija

Aamu aloitetaan ämpärillisellä presidenttiä. Sen jälkeen vähän jotain syöminkiä, esim. ruispalat juustolla ja leikkeellä ja vaikkapa joku mandarini ja omppu siihen vielä kylkeen. SITTEN vasta aamusavut kun on maha täynnä ja kahvikin alkaa jo vaikuttamaan piristävästi..

Olen huono polttamaan aamulla, ei oikein maistu. Huono tapa kaikenkaikkiaan tuo polttaminen, mutta on jotenkin jäänyt päälle eikä osaa lopettaa :(

Vierailija

Paitsi että nuoria tuttujani ei ole kuollut keuhkosyöpään.

Välillä kyllä kaipaan aivan saamaristi tupakointia. Meillä mies polttaa, vaikka on ollut hänkin välillä irti.

Lopetin kahvinkin juomisen joksikin aikaa.Oluttakin tulee juotua tosi harvoin.

Tuntuu, että elämässä ei ole mitään iloja enää, ihan tosi. Ei saa tehdä sitä eikä tätä. Mutta en viitsi aloittaa tupakointia, koska en pysty polttamaan hyvällä omallatunnolla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat