Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee Thaimaahan kaverinsa kanssa sukelluskurssille

Vierailija

Musta ihan jees. Olenko jotenkin outo? Monet ystäväni eivät haluaisi oman miehensä menevän ilman perhettään matkalle. Musta taas on kiva, että voimme myös yksin matkustaa. En näe siinä mitään pahaa, päin vastoin musta on kiva, että miehellä on mukavaa ja se heijastuu taas perhe-elämäänkin positiivisesti.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Itseasiassa meillä suhteessa menee ihan näppärästi niin, että mies tekee omia matkojaan ja minä omiani. Välillä sitten totta kai yhdessäkin ja ihan hyvin toimii. Älä välitä tästä nälvinnästä mitä nyt aina täällä palstalla on :D

Vierailija

Itse asiassa mies on juuri yksin kolme viikkoa matkalla, tosin tapaa äitiään, joka asuu tällä hetkellä toisella puolella maapalloa. Itse en raskaana suostunut lähtemään niin pitkälle, vaikka olisin juuri ja juuri vielä voinut lentää.

Tiedän kyllä muitakin lapsiperheillä, joissa vanhemilla on omat harrastuksensa ja saavat niitä harrastaa ja niiden parissa matkustaa, kunhan se ei ole muulta perheeltä pois.

Jos sukellusmatkaan menisi kaikki rahat eikä perheen yhteiseen lomanviettoon olisi mahdollisuuksia, niin sitten asia olisi täysin toinen ja ei hyväksyttävä. Ja jos mies tai vaimo aina remuaa vain omissa harrasteissa, niin tilanne olisi outo. Mutta muuten minusta OK.

Vierailija

mennä. Ihan erillinen ihminenhän se mies on, joten miksi ei voisi reissata ilman minua tai perhettä? Ja reissaan itsekin ja mitään Jorgosta en huolisi viereeni vaikka mikä olisi :)

Vierailija

Missä vaiheessa noin väitin..?! Mun mies ei käy yksin reissuissa, haluamme tehdä ne yhdessä. Mutta silti KAIKKI eivt hae heti tyttöä käsipuoleen.. =)

t. se ei ap

Vierailija

Aina kaikki Thaimaahan yksin matkustavat hakevat sieltä seksiseuraa??? Se ei todellakaan ole niin. Ehkä suurin osa, mutta on paljon poikkeuksiakin. Ei saa yleistää..

t. ei ap

Vierailija

mäkin voisin päästää mieheni mihin maailman kolkkaan tahansa eikä mun tarvis olla yhtään huolissani! Olen itsekin kokeillut joskus sukellusta ja se on kyllä niin hauskaa, että sitä ei mikään hauskanpito maailmassa voita. Jos pääsee vielä Thaimaaseen niin siellä merenpohjassa on niin uskomattomat maisemat, että pelkästään siitä saa kauheet orkut! :)

Vierailija

Lähdemme ennen tuota reissua koko perhe matkalle. Tietty olisin voinut lähteä lasten kanssa myös tuolle matkalle, mutta mua ei Thaimaa juuri kiinnosta, pelkään sukeltamista ja musta ei ois mitenkään rentouttavaa olla lasten kanssa yksin kaikki pitkät päivät. Tuo kurssi kun kestää klo 8 -18 joka päivä, sen jälkeen mies on ihan poikki, eikä taatusti jaksaisi olla lasten kanssa. ap

Vierailija

Lainaus:

Aina kaikki Thaimaahan yksin matkustavat hakevat sieltä seksiseuraa??? Se ei todellakaan ole niin. Ehkä suurin osa, mutta on paljon poikkeuksiakin. Ei saa yleistää..

t. ei ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat