Mitähän töitä voisi tehdä kotiäitiyden ohessa? Kotoa käsin..

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Onko sinulla tietoa jostain "asiasta". Kuten muodista (vaatteista), kosmetiikasta, pienelektroniikasta tms.?

Aikaa tuollaisen pienen nettikaupan pyörittämiseen ei juurikaan tartte. Itse pyöritän tämän varsinaisen päivätyön lisäksi nettikauppaa. Valmiin pohjan kaupalle saa monelta eri valmistajalta. Eli siis tämän "ostoskori, maksutapa" yms. systeemin, se maksaa noin 60e vuodessa, sit vain toiminimi ja ly-tunnus. Mukava lisäansio.. joskus jopa pääsee ihan kivoillekki tuloille ja ly-tunnuksella voi tilailla ulkomailta kaikkea työhön liittyvää kivasti ilman ALV:a. Ja jos minä pystyn hoitamaan tätä päivätyön ohella niin sinä pystyt aivan varmasti hoitamaan kotona lasten kanssa. Päivässä tulee joitain kymmeniä s-posteja ja muutamia puheluita. Ja tavaroiden postituksen voit hoitaa vaikka 2 x vkossa tai jos posti on lähellä niin vaikkapa päivittäin --> asiakkaat tyytyväisiä nopeaan toimitukseen

Olipa sekavaa tekstiä, koita ymmärtää :D

Vierailija

Ekö silloin tipu pois oikeudesta saada työttömyyspäivärahaa koska ei ole palkansaaja? Noh, ei tietenkään kotiäiti muutenkaan ole palkansaaja mutta jos kotiäiti joskus haluaa mennä töihin muttei saa työtä niin nettikaupan pyörittäjänä (yrittäjänä) ei ole oikeutettu tukiin. Ja jos lopettaa nettimyynnin niin työkkäri katsoo että työtömyys on "oma vika".

Vierailija

Myyntihommia näyttäisi olevan kyllä joka lähtöön,mutta empä taida olla kovin hyvä myyntitykki. Käännöstöissä taas ei kielipää varmaankaan riitä. Eikö maailmassa enää tarvita mitään kokoamistyötä tms? Koneetko hoitaa kaiken jo..Joskus muistan,että naapurin täti täytti työkseen kirjekuoria,mutta elettiinkin -80 luvulla :) ap

Vierailija

Erityisosaamista löytyisi,mutta joku on vaan jarruttanut.Annoit nyt kyllä potkun taas miettiä ihan tosissaan asiaa 6! Ehkäpä sitten pystyisinkin siihen.ap

Vierailija

Se on kaikkea muuta, kuin laiskottelua, jos sen tunnollisesti tekee. Enkä minä muuta tapaa osaakkaan. Järjettömän pitkät päivät, jakamaton vastuu ja huono palkka. Ei kiitos enää,vaikka lapset ovatkin ihania! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat