Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oon kehittäny taas todellisen ongelman leipomisesta, hyydykekakusta kyse

Vierailija

ajattelin tehdä mansikka-valkosuklaa hyydykekakun mihin tulee kermaa, rahkaa, mansikkaa, valkosuklaata ja liivatetta. En nyt tiedä että sulatanko tuon valkosuklaan vai pistänkö murusina. Kerran tein daimkakkua ja siihen ne daim muruset suli ihanasti mut en tiedä että sulaako valkosuklaa samalla tavalla.. Ensin ajattelin että en laita suklaata ollenkaan, tulisi raikkaampi. Päätin kuitenkin että laitan sitä suklaata vähän ettei tule liian makeaa. sitten vielä mietin että kummasta tulee parempaa rahkasta vai sunnuntai vaniljatuorejuustosta..

huoh nyt aloin taas epäröimään tuon suklaan laittoa että miltä mahtaa maistua kun siihen tulee maitorahkaa.. ratkaiskaa joku tää mun ongelma pliis ja päättäkää mun puolesta:) muuten ei olisi niin väliä mut tää kakku viedään huomenna vieraille tuliaisiksi..

Kommentit (4)

Vierailija

ootte kyllä oikeessa. Oon tehny tuon mansikka hyydykekakun mut siitä on aikaa, oli kyllä tosi hyvää. Muuten oon tehny suklaisia hyydykekakkuja ja nyt ajattelin tehdä jotain raikkaampaa. Nyt jo naurattaa tää mun ongelma. Huomaa kyllä että oon valvonu vauvan kanssa monta yötä:)

Vierailija

Lainaus:

Kerran tein daimkakkua ja siihen ne daim muruset suli ihanasti mut en tiedä että sulaako valkosuklaa samalla tavalla..

ja sekoita sitten rahkan kanssa nopsaan tms.

Vierailija

Tee jotain jonka varmasti hallitset, suklaiden sun muiden kanssa pelaaminen on aika riskaabelia kun sokerin määrä voi vaihdella paljonkin.

Uusimmat

Suosituimmat