Kirjoitin eilen tänne raskauden aikaisesta verenvuodosta.

Vierailija

Minulla oli siis kerran vessassa käydessäni vuotoa, joka oli punertavaa. Sitä tuli paperiin pyyhittäessä "ei nyt ihan menkkamaisesti, mutta lähes". Tämän jälkeen kävin suihkussa ja "vuoto" loppui siihen.

Seuraavana päivänä (eilen) vuotoa ei ollut, ainoastaan todella tummaa ruskeaa viirua tuli hieman pyyhkiessä, joka sekin hävisi iltaan mennessä. Tänään ei ole tullut mitään paperiin.

Kävin aamulla labrassa, jossa ottivat verikokeen, josta tsekkaavat, onko kyseessä ollut keskenmeno, vai vaan ihan normaalia raskauden aikaista vuotoa.

Ahdistaa! Tunnin päästä voi soittaa tulokset.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Raskaushormonin määrä tippuu nopeasti kun on meneillään keskenmeno. Ei se hormonin määrä seinään lopu mutta on liian pieni ollakseen normaalisti etenevä raskaus.

Vierailija

Lääkäri sanoi, että tarkistetaan hcg-arvo ja jos vastaa viikkoja, niin varataan aika neuvolaan.

Jos ei vastaa viikkoja, niin sitten en tiedä, mitä meinaavat tehdä. Kaavintaa tai lääkkeelistä keskeytystä en huoli ennen kuin on ultrattu, joko kunnallisella tai yksityisellä. Tietenkin tilanne on toinen, jos hcg-arvo selvästi pienempi kuin viikot. Raskaustestiin pamahti heti pissatessa kaksi tummaa viivaa, joten hedelmöityminen tapahtunut ovulaation aikaan, eikä myöhemmin.

T: Ap

PS Ihanaa kun sinulla, en muista numeroasi, kävi niin onnellisesti, että ultrassa selvisikin, että kaikki oli kunnossa :)

Vierailija

Mulla kun oli esim kohdunulkoinen, oli toista kuukautta vielä raskaushormonia veressä eli ei sekään kuin seinään lopu....

t: se 8+5

Vierailija

ottivat verestä raskaustestin. Jos näyttää edelleen positiivista, niin olen raskaana. Jos ei, on mennyt kesken, muttei vaan tyhjene kunnolla. Raskaushormonin määrä alkaa vähentyä välittömästi keskenmenon jälkeen.

Mulla ei ole mitään kipuja, ei ollut edes vuodon aikana. En silti uskalla luottaa siihen, että se olisi merkki mistään positiivisesta.

Jaksamista myös sinulle, jolla kipuja ja vuotoa!

Vierailija

osaa varoa jos etinen tai jos vaikka edessäkin. Minulla ollut yksi takaseinässä, toinen etuseinässä ja yksi etinen, joka siirtyi etuseinämään.

24.

Vierailija

Lainaus:

ottivat verestä raskaustestin. Jos näyttää edelleen positiivista, niin olen raskaana. Jos ei, on mennyt kesken, muttei vaan tyhjene kunnolla. Raskaushormonin määrä alkaa vähentyä välittömästi keskenmenon jälkeen.

Mulla ei ole mitään kipuja, ei ollut edes vuodon aikana. En silti uskalla luottaa siihen, että se olisi merkki mistään positiivisesta.

Jaksamista myös sinulle, jolla kipuja ja vuotoa!

Vierailija

Taisin eilenkin kirjoitella aloittamaasi ketjuun, täällä siis toinen niukasta vuodosta kärsivät. Itse odottelen aikaa ultraan sillä vuotoa tullut jo useampana päivänä. Toivottavasti myös täällä kaikki kunnossa.

Vierailija

Lainaus:

Raskaushormonin määrä tippuu nopeasti kun on meneillään keskenmeno. Ei se hormonin määrä seinään lopu mutta on liian pieni ollakseen normaalisti etenevä raskaus.

mutta rajoissa. Aloin 6+ vuotamaan ja jouduin sairaalaan, jossa ku todettiin, niin eivät päästäneet mua pois sieltä koska hormonipitoisuus vaan nousi, oli jo yli 1000. Päästivät kotiin vasta, kun se alkoi laskemaan.

t: 8+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat