Päiväkodin avulla omaa jaksamista

Vierailija

En ole masentunut. Olen täysin ylityöllistetty näiden lasteni kanssa, jotka eivät tervettä päivää näe. Teen keikkatyötä. Maksan täyden päivähoitomaksun. Jos mulla on ns vapaapäiviä, vien kyllä lapset hoitoon. Toinen lapsistamme on siellä 5 päivää viikossa kuntoutuksellisista syistä joten miksi jättäisin pienemmän kotiin?? SIlloin saan levähtää. Miksi tarvitsee? Huono ja virikeäiti jos haluaa levätä??

Meillä ei ole sukulaisia eikä tuttavia jotka hoitaisivat. Emme pääse mieheni kanssa mihinkään. MLL ei tule hoitamaan koska meillä on erityistä tukea ja kasvatusta vaativa lapsi: Heillä ei ole kuulemma sellaiseen koulutusta.

Jos käytän noin 2 päivää kuukaudessa itseeni vieden lapseni hoitoon, miksi joillekin ihmisille se on NIIN vaikeaa ymmärtää? Se on tasan tarkkaan lastemme etu että tämä äiti saa voimaa edes jostain! Se että kuukaudessa olemme monia öitä sairaaloissa valvoen, ei todellakaan ole mitään normaalia elämää.

Ja olen ollut itsekin päiväkodissa töissä. Minä pidin tärkeänä sitä että lasten vanhemmat voivat hyvin ja jaksavat. Sanoin kerrankin yhdelle yh-äidille että toisi lapsensa vain yöksi sinne, että saisi itse levätä. Siinä päiväkodissa oli tärkeää vanhempien jaksaminen. Ja voin sanoa että yhteistyö toimi.

Nyt olen onnellinen että lastemme päiväkotikin on asian suhteen ymmärtäväinen. Siihen ei kellään muulla , ei edes hoitolasten vanhemmilla ole mitään nalkuttamista.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat