Miten pukeudutaan tyylikkäästi? Neuvokaa:(

Vierailija

Niin, ongelmana on se, että pukeudun "tavallisesti". Eli mulla on peruspaita, siistit trendikkäät farkut ja asialliset kengät. Mutta kun se on niin pirun tylsää ja mielikuvituksetonta. En uskalla yhdistellä kuin tyyliin valkoinen tai musta paita+tiukat farkut+yksinkertaiset, korottomat kengät. Näytän "ihan ok:lta", mutta harmittaa, kun en ymmärrä pukeutumisen jujua. Joskus saatan "repäistä" ja laittaa päälle pinkin peruspaidan, mutta kun sekin on jostain H&M:ltä yksinkertaisella leikkauksella, niin eihän se ole mitenkään hieno.

Kaupungilla näkee naisia, jotka pukeutuu kauniisti, mutta ei-tylsästi.En haluaisi ampua todellakaan yli., mutta miten voisin aloittaa, jotta pääsisin omasta, tylsästä ja rumasta pukeutumistyylistä?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Yksi mitä voisit miettiä on värit. Vaikka värianalyysi ei ole muodissa, siitä voi olla paljon apua. Itse sain vuosia sitten värianalyysissä kangastilkkuja, joista on helppo nähdä, mitkä (minulle sopivat) värit sopivat yhteen. Päätin käyttää tiettyjä värejä ja olen sen jälkeen ostanut vain niitä. Tällä tavoin olen vähitellen kerännyt hyvän, helposti yhdisteltävän vaatevaraston. Minulla saattaa olla kolmeakin väriä päällä yhtä aikaa ja silti minua pidetään tyylikkäänä. Toinen vaihtoehto on valita vain yksi väri ja pysyä siinä.

Vierailija

mustat suorat housut ja valkoinen paitapusero. Sitten korkokengät ja laukku. Avot! Ja ollaan niin tyylikkäitä, niin tyylikkäitä (ja tylsiä).

Vierailija

on kyllä tyylikäs Dolce&Gabbana-farkuissaan, valkoisessa paitapuserossa, kalliissa öljykangastakissaan. Asusteina hillityt korut, kenties joku huivi tms.

Vierailija

hiukset aina laitetut ja pikkuisen meikkiä.

Vaikka ois mitkä vaatteet, niin päänkin on oltava kunnossa, jotta ne vaatteetkaan näyttäää miltään. Ja toi kenkäjuttu oli hyvä. Tavallisetkin vaatteet näyttää paremmalta, jos jalassa on korkokengät.

Vierailija

On sitten erikseen olemassa ne nuorisofarkut, joista näkyy nuorilla läskit pursuavan yli...

Tyylikkäät (ehkä jostain muualta kuin Lindexiltä ostetut) farkut + paitapusero ja kauniit kengät ovat oikein hyvä arkittyylin perusta. Ja värit sellaisena, että sopivat omaan tyyliin+hiuksiin+ihoon.

Vierailija

Mun mielestä Vila on yksi huonolaatuisimmista rytkyistä mitä löytyy? Siitä olen kyllä samaa mieltä että hyvään takkiin kannattaa investoida.

Vierailija

Yhdistele omiin perusjuttuihin jotain uutta.

- Mustan perupaidan kanssa mustat tai harmaat housut. Jos tiukat farkut sopii sulle, niin varmasti kapean malliset huosutkin käy hyvin.

- Farkkujen kanssa vaikka valkoinen paitapusero, yksinkertainen ja rento asu, mutta kuitenkin siistimpi versio. Jos vielä lisäät vähän erikoisemmat kengät ja korun, niin olet pukeutunut, etkä vain pukenut.

- Hame olisi tietysti "repäisevä" mauste pukeutumiseesi, yritä vaikka löytää farkkuhame tai rento samettihame, niin et joudu liian kauas turvallisilta vesiltä. Rennon hameen kanssa käy hyvin matalakantaiset saappaat, jos et halua käyttää korkoja.

Minulla on yksi ystävä, joka omasta mielestään varmaan pukeutuu yhtä tylsästi kuin sinä. Minun mielestäni ystäväni näyttää aina siistiltä, harkitulta ja nätiltä. Älä siis stressaa liikaa, ei kukaan muu ajattele, että pukeudut rumasti.

Vierailija

Huivit! Hanki joitain kivoja huiveja vaikka sen aiemmin mainitun farkut-valkoinen paitapusero-tyylin ohelle, niin joku mukavaa materiaalia oleva hieman värikkäämpi huivi löyhästä kaulalla voisi olla hyvä arki-office-tyyli.

Itte tykkään leikkisämmistä jutuista, mutta mä oonkin semmoinen. kannatta kanssa tutustua muotiblogeihin. Esim. http://ihanaturhamaisuus.blogspot.com/

http://sallyjanevintage.blogspot.com/

http://underbaraclara.webblogg.se/

Ja siitä vaan niitten kautta ettimään omia suosikkeja!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat