Viime hetken paniikki, apuja kiitos!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ristiäiset olis jo muutaman päivän päästä ja vielä viime hetken kyselyä, kumpi pari ois kauniimpi? Näistä ei osata enää millään päättää, molemmat omalla tavalla mieleisiä ja ihania.

Mielellään kuultais myös millaisia mielikuvia (lähinnä etunimistä) tulee. Siis kuvaako joku erityisesti esim. tyttöä, joka päättäväinen ym.

Ehdolla nämä nimiyhdistelmät:

Lilianna Elsa Mariel & Leonora Aino Vivian

Alina Elsa-Sofia & Mianna Ella-Maria

Kiitokset kaikille jo etukäteen, jotka vastaavat. Meinaa iskeä paniikki kun vaihtoehtoja on kaks ja kuitenkin vaan yhdet nimivaihtoehdot voidaan antaa :-)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ensinnäkin mä en tykkää alinasta,sofiasta enkä ellasta.ja mun mielestä lilianna ja leonora ovat sopivasti erilaiset vaikka samalla kirjaimella alkavatkin=)

Vierailija

Lilianna on kaunis nimi, mutta Leonorasta en pidä..

Entäs Liliannan pariksi joku muu...? Linnea, Lyydia, Elmiina, Ellen, Amelia, Eleonora, Olivia?

Alina ja Mianna on kauniita nimiä kumpikin, mutta jotenkin eri paria..mutta eipä sen kannata antaa haitata, jos tuntuvat oikeilta.

Jos ette saa päätöstä tehtyä, niin arpokaa! :D

Vierailija

Lilianna Elsa Mariel ja Leonora Aino Vivian on ilman muuta paremmat näistä, minun mielestäni.

En tiedä vaikuttaako muilla, mutta mulla "ottaa korvaan" Alina elSASOfia ja vielä pahempana Mianna elLAMAria... Mun mielestä Alina on vanha kaunis nimi ja Mianna taas aivan uuden ja vähän tekemällä tehdyn oloinen, vaikka Mia nimenä kaunis onkin.

Onnea oikeitten nimien löytymiseen... Mitä jos vaan kertakaikkiaan istuisitte alas ja listaisitte KAIKKI nuo harkinnassa olevat 12 nimeä ja istuisitte niin kauan, että saisitte miehen kanssa laitettua ne paremmuusjärjestykseen ja sitten otatte ne 6 eniten ääniä saanutta nimeä ja niistä rakentaisitte nimiyhdistelmät??

Vierailija

luppa_korva

Alina&Elisa -nämäkin turhan samanlaiset ja jotenkin miusta tuntuu, että Elisa on aika yleinen ainakin meidän lähipiiristä löytyy useampikin

Alina Mianna Vivian&Elisa Aino Leonora - ensimmäisessä häiritsee kun kaikissa nimissä 3tavua eikä siks oikeen soinnu ja Leonora mieluiten etunimi

Viimeisenä nimenä mieluummin yhdistelmät Elsa-Sofia ja Ella-Maria. Lilianna halutaan etunimeks, jos siihen päädytään.

abaco

Täytyy kyllä kohta oikeesti listata kaikki suosikit ja miettiä niistä ne parhaimmat tai vaihtoehtoisesti kirjottaa kaikki etunimi keskinimi ja viimeinen nimi vaihtoehdot eri papereille ja vetää hatusta ne vuorollaan. Minkäännäköstä selvää eroa kun ei näillä ole, kaikki omalla tavallaan mieleisiä.

Vierailija

Minusta tuo pari on tasapainoisempi kuin Alina&Mianni.

Alina olisi tomera ja Elisa herkkis (myös Erika kävisi).

Alina Mianni Vivian ja Elisa Aino Leonora

Vierailija

Alinaa ja Miannaa! on noi toisetkin ehdotukset kyllä tosi kivat, mutta ei ihan niin hyvät kuin A&M :)

minulle tulee mieleen Alinasta sellanen reipas ja tomera touhutyttö ja Miannasta taas enemmän haaveileva ja taiteellinen hymysilmä :)

Tiina :)

Vierailija

Vaikka onkin nimissä r ja s kirjaimet niin kylläpä ovat ihanat nimet. Miettikää, Armi Kuusela ja Ansa Ikonen !!! Voisko olla enää kauniimmat kaksoset teillä.

Aivan ihanat. Aivan!!!

Itse olen ehdottanut noita nimiä myös omilleni, mutta Täällä ruotsissa on sellainen firma kuin Ansabygg, joten mies sanoi ei.

Jos joskus saan vielä lapsia niin vaikeaksi menee tytön nimi...pojalle on nimi valmiina, Enzo. Siitä en tingi :-)

Vierailija

ettei pitkät nimet ole mun mielestä hankalia käyttää. Tai että ne lyhenis aina lempinimiksi..

Mun sisko on Annastiina ja ei oo koskaan ollut mitään lempinimeä. Eikä ole ollut mitenkään hankalaa..:)

Vierailija

Varsinkin Alina tosi kiva nimi, tosin vaikuttaa mulla varmasti miehen siskon Alina-tyttö. Kun tyttökin on mukava ja ihana, niin semmoinen tulee helposti nimestäkin. ;-)

Lilianna ja Leonora -nimistä en jostain syystä pidä, mutta hyvin ne sopivat yhteen.

Yksi seikka, mitä voi miettiä: tulevaisuudessa voitte nimikoida tyttöjen vaatteet ja muut omat jutut helposti nimikirjaimilla, jos kirjain on eri, mutta jos kirjain on sama, täytyy keksiä muut konstit.

Vierailija

Minä laittaisin kaikki nimet uusiksi! ja noista nimistä ottaisin tytöille kutsumanimet Aino ja Ella. Vokaali alkuiset nimet taipuvat ihan toisella tavalla suussa niin kauniisti että!! Tai Elsa ja Ella, mutta tuo S- kirjain ei käy hyvin äännettäessä. Yhdysviivalla voisin erottaa kaksi ensimmäistä nimeä ja sitten kolmanneksi nimeksi pidemmän nimen. mutta molemmille lapsille nimet ilman s tai r kirjaimia. Tai Lilian ja Vivian. Ei laittaisi Anna nimeä loppuun,kun itselläni on tuttu sen niminen,jonka voisin viedä navetan taakse ja antaa niskalaukauksen...

Sorry, varmasti löydätte nimet lapsille,jotka passaa...

Itse olen ristinyt vain kuusi omaa lasta vokaali alkuisiksi :-) joten on vaikea ajatella muulla tapaa!

Riesa ja pien'

Vierailija

Riesa

Leona&Viola - Leona ei mene mieheltä läpi, itse tykkäisin

Amelia&Olivia - Olivia liian yleinen

Emilia&Olivia -molemmat liian yleisiä

Lilianna&Ellinora (muistaakseni oli nämä parit) - Leonora tai Eleonora mieleisempi kun Ellinora

Kiitos ehdotuksista, vähän kranttuja kyllä näköään ollaan nimien suhteen

Vierailija

Riesa:

Kyllähän meillä kriisi tai jonkinlainen paniikki on kun ihania nimiä liian paljon ja pitäis päättää :-) Kiitokset ehdotuksistasi, mutta kuten jo aiemmin laitoin niin pidetään pidemmistä etunimistä, siis vähintään 3tavua ja mieluiten hieman erikoisemmat kun en mitään tosi suosittua halua lapsilleni nimeksi. Mies tykkäis aika tavallisistakin ja monet ehdotukseni tämän takia hylännytkin. Tuo Mianna on miulle ihan ykkössuosikki nimissä, joskaan Lilianna ei kauas taakse jää.

Alina&Elina - nämä ovat miusta liian samanlaiset, vaan yks kirjain eri

Vivian&Lilian - Samoin nämä aivan liian samanlaiset, viimeisinä niminä menis ehkä kun niitä ei käytetä, muttei kutsumanimenä.

Kohta varmaan täytyy oikeesti kirjottaa mieleiset etunimet, keskinimet ja viimeiset nimet paperille ja vetää hatusta ja arpoa nimet. Niin tasavertaisia nämä on keskenään. Ei päästä yhteisymmärrykseen ja tyttöjä vaan kaks :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat